Club Ciclista Aragonta
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Club Ciclista Aragonta

Foro para charlar sobre temas de cilcismo.
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Paxina Web do equipo

Ir abajo 
+3
AC_carlosamil
Toti
petanqui
7 participantes
AutorMensaje
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 4:03 pm

Pois iso, se entrastes a través da páxina veredes que hai algúns cambios, que estamos a facer na páxina Wes.
Estaría ben contar coa vosa opinión e ideas para intentar mellorala.

Sau2
Volver arriba Ir abajo
Toti

Toti


Cantidad de envíos : 1221
Fecha de inscripción : 19/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 4:10 pm

noraboa petanqui polo teu traballo!!
pouco a pouco todo ira a mais. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: IDIOMA   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 9:09 pm

Eu teño unha idea para a páxina web do equipo.
Mais ben, iso de "idea" vai irónicamente, por non dicir un requerimento.
Non sei o que din os estatudos do equipo o respecto, pero creo que a páxina web do Clube Ciclista Aragonta, de Salceda de Caselas, Pontevedra, Galiza, debería ESTAR EN GALEGO!!!
Volver arriba Ir abajo
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 9:38 pm

TODOS SOMOS GALEGOS, PERO HAY QUE ABRIR A MENTE E PENSAR NA XENTE DE AFORA QUE PODRIA VISITAR A PAXINA O DIA DE MAÑA GRACIAS O TRABALLO DE ALGUNS QUE FAN PUBLICIDADE NAS MARCHAS FORA DE GALICIA, E SI SE FAI EN GALEGO DIRECTAMENTE SAEN SIN ENTERARSE DE NADA.
TOTAL ENTENDESE IGUAL NO? Rolling Eyes
Volver arriba Ir abajo
Toti

Toti


Cantidad de envíos : 1221
Fecha de inscripción : 19/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 10:18 pm

yo pienso que eso es una cosa puntual pero si es cierto que el club ciclista aragonta recorre y hace el calendario gallego y nacional, y nuestra pagina cada dia recibe mas visitas de todo el territorio español y asi nos consta. Very Happy
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 10:57 pm

A min esa postura de que entra xente de afora e non nos entende non a comparto para nada, xa que estamos en Galicia e temos todo o dereito a expresarnos no noso idioma, e deben respetalo e comprendelo.
O que sí se pode facer, como hai en moitas outras páxinas, é dar a posibilidade, na páxina inicial, de escoller entre os dous idiomas oficias existentes aqui.
O facela páxina en castelán estamos deixando de lado a toda a xente que visita a páxina e é galegofalante, a pesares de que coñeza os dous idiomas, que creo eu que é maioría.
Segundo a vosa postura poderíamos facela en inglés non? pensando mais no futuro, porque nos pode visitar xente de fora de España, e igual non nos entende.
Que manía de deixar o noso idioma e o noso pais en segundo plano.
Se alguen ven a nosa terra e non nos entende, que se adapte, igual que facemos cando nos saimos fora.
Saudos.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMiér Sep 03, 2008 11:23 pm

Alegrome que saíra este debate, porque teño unha empanada mental de aúpa.

Como ben sabedes e mirades, a maior parte de mensaxes aqui e noutros foros galegos que escribo eu, son en Galego, porque así me sinto e así penso, ainda que con moitos ó mello fale o castelán.

Na páxina web, algunhas cousas fun pondoas en galego, e outras en Castelán, porque non sei si o farei ben dunha ou doutra forma. Explicome, son recén chegado e non son ninguén, ainda que si por min fose, sería en Galego. Se chegado o momento que se creza o suficiente, pois teríamos que ver a forma de por a páxina en dous ou tres idiomas, porque se o len tamén dende Chiquilistán, haberá que polo así non? En chiquilistaní Razz
Volver arriba Ir abajo
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeJue Sep 04, 2008 10:36 am

A miña opinion e que non se pode escluir o galego pero desta forma como dis ti que os de fora de galicia se adapten non me parece moi intelixente pola tua parte porque e limitarse demasiado, pero si para alguns e tan fundamental que sexa en galego pois habra que dar a opcion de outros idiomas,
pero mirando para o exemplo vasco e catalan non e a mellor forma de evolucionar, mais ben voltar o pasado, as tribus.
pero non deberiamos meternos tanto en temas politicos porque e un foro de bicicletas que seguro que nos une mais que a politica. Sad
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeJue Sep 04, 2008 1:20 pm

Boas.
A min o debate paréceme interesante, e non creo q sexa nada político.
Porque sempre q falamos do idioma en galicia ten q ser política???
Eu consideroo algo social, cultural e sobretodo cotiá.
De feito, cando defendo a nosa cultura en xeral, e idioma en particular, fágoo porque creo que é algo útil e algo de todos os dias.
Non penso nin nos cataláns, nin nos vascos, nin nos casteláns (que sempre nos olvidamos destos últimos, e eles tamén defenden o seu, igual cos demais, todos por igual, parece que os castelans falantes son mais q os outros e os outros son un güeto), penso na xente que me rodea todos os dias.
É moi pobre a frase de "ir detrás dos cataláns e vascos", creo q vemos moito a tele!
Igual de triste me parece que se diga o de "volver as cavernas", que pasa, que por defender a nosa cultura, as nosas tradicións, raíces, idioma, identidade e demais, somos retrógrados?
Eu son amante da nosa terra, pero para nada iso quere dicir que esté en contra da evolución e progreso. Simplemente creo q se pode evolucionar e progresar sen perder as raices.
Eu estou de acordo coa globalización, é moi ventaxosa para moitas cousas, xa se ve, sobretodo económicamente, como mellorou todo dende que se abriron fronteiras e melloraron as comunicacións, en definitiva, dende que todo está mais cerca; sempre que esta respete a individualidade social e cultural de cada pobo.
O estar mais cerca, poder comunicarse mellor, debe axudar a abrirse o mundo, pero non por iso debes deixar de ser galego.
Eu falo 5 idiomas, gustame viaxar, coñecer culturas, xentes e costumbres, ver como cada un non seu sitio ten as súas costumes, a variedade enriquece, e por iso mesmo, son amante do meu pais e as "nosas cousas", e por iso as defendo, non temos nada que agochar, e si moito do que estar orgullosos.
Si estou en contra dos que queren unificar e borrar idiomas, culturas e identidades sobre unidades territorias mais grandes. A riqueza de Europa e España está na variedade, e si se quere quitar iso, eu, persoalmente, creo q é un grave erro.
Eu cos meus amigos, familiares e coñecidos que me atopo a diario soio falar en galego, é o que hai o sair de casa todos os dias. Tamén hai xente que fala castelán, e se non me entenden cambio o castelán que non pasa nada, en iso son respetuoso. Hai xente coa que eu falo en galego e eles me falan es castelán, e entendémonos perfectamente, e non pasa nada.
Por todo iso eu plantexaba a idea de que a páxina fose en galego, porque cada vez q saio cos de montaña é o idioma no que nos solemos comunicar. Hai xente que fala castelán cando lle falas en galego, pero a maioría creo q somos galegofalantes. É o normal, o cotiá, por iso o propuña.
Xa vemos os foros, as reunións do clube, as conversas entre os compoñentes, eu creo q é o mais habitual.
Por iso cando vin, tanto o blog, coma a páxina web, coma os papeis que entregan nas reunións, en castelán, me chocou bastante.
Recórdame a eso que tanta gracia me fai, o mesmo tempo que me revolve o estómago e me pon dos nervios, que ves na tvg unha entrevista a un señor que vive en pobra de brollón, e toda a vida falou en galego, pero como está na tele ponse a falar "castrapio". Mira q m vai mal con iso.
Pois o noso da páxina web é o mesmo. Imos estar en internet, imos facer papeis oficias, hala, pois cambiamos o castellano, NON VAIA SER!
Sobretodo é curioso na época na que estamos. Porque antes estaba prohibido, e os papeis oficiais tiñan q ser en castellano, pero gracias a Deus, ou a q morreu Franco, non sei ben, as tornas cambiaron, e agora podemos ser nos mesmos.
Cousa que os galegos, pola recesión e sindrome de inferioridade q sempre tivemos, nos custou bastante ver como algo bo.
Agora os papeis oficiais fanse case sempre en galego, porque é o noso idioma.
Q pasa no aragonta, seguimos marcados polos nobres casteláns??? ou pola presión de franco?? ou somos casteláns antes que galegos.
Se alguén entra a páxina e non nos entende, cousa q non creo q suceda, unha cousa e escoitar a alguen falar en galego, rápido, e outra moi distinta é ler un texto, non me digas q si lees algo en catalán ou francés ou italiano non te enteras de nada!, pois escribe un tema no foro e pregunta q significa tal e constéstaselle en castelán e xa esta.
CREO EU!
saudos.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeJue Sep 04, 2008 3:17 pm

Touché Carlos!!!

Suscribo ó 100% o teu comentario
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeVie Sep 05, 2008 10:29 pm

A ver falto 7 dias e desmadrades coa pagina web co foro histo e un lio eu teño o
dedo no boton Twisted Evil
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeVie Sep 05, 2008 10:31 pm

pon orden fran
Volver arriba Ir abajo
Toti

Toti


Cantidad de envíos : 1221
Fecha de inscripción : 19/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeVie Sep 05, 2008 10:58 pm

muchachos firmes que llego de nuevo el capo fran!!!!!!

señor...si señor.....!!!!!!! king
Volver arriba Ir abajo
QUEIMAO




Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 04/09/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeSáb Sep 06, 2008 12:38 am

cada un que fale ou escriba como lle sala dos collons........eu levo tada puta vida falando en galego,moitas eces puteado polos que ahora falan o galego normativo,enon me importa como fale a xente .......¿SABEDES O QUE ME IMPORTA?.........O NIVEL DE IMPLICACION NESTE PROXECTO QUE E DE TODOS...........
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeSáb Sep 06, 2008 12:43 am

Hai que implicarse hai que implicarse.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeSáb Sep 06, 2008 11:51 am

Estes temas hay 5 ou 6 anos non pasaban, a xente estudiada que eu son pouco estudiado, que non parvo que me explique porque.

" Anxo no te subas ahi que te vas a romper una perna"
"Uxia va a cumplir dos anos"

A que se debe esta moda, por aqui dicen que non e politica pero eu creo que si.

Bueno aqui ahi que xustificar que se esta a facer algo, se non e pola economia que sea polo idioma.

Ahi uns anos atras a xente falaba castelan eo galego era como de minorias agora odo galego non sera unha moda.


De todas formas os administradores estan debatindo o tema.


Un Saudo
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeSáb Sep 06, 2008 10:56 pm

Pois por fin pasan agora!
Que non pasaran hai 5 ou 6 anos so quere dicir que gracias a deus nos imos dando conta dos erros, de ter o noso idioma apartado, deixado de lado.
Non creo q se trate de modas nin moio menos, se non de por fin reclamalo noso.
Saudos.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeDom Sep 07, 2008 8:46 pm

Desde o grupo de administradores deste foro se decidiu que cada un se exprese no linguaxe que mellor se poida explicar.

Esperando que esta decision non afecte a boa marcha do clube.

Un saudo desde o grupo de administracion.


P.D. E a web igual.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeDom Sep 07, 2008 8:57 pm

Me alegro I love you
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeLun Sep 08, 2008 10:54 am

Boas.
So dicir que iso xa se facía, no foro, cada un exprésase no idioma que queira.
Do que se estaba falando é do idioma oficial da páxina web e demais documentos do clube.
Saúdos.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeJue Sep 11, 2008 10:17 pm

Odo foro enton esta claro.

A paxina web cando se fixo a persona que a levava escribia en castelan por comodidade pa el e agora hay outra persoa que leva a web e escribe en galego, si apersoa que leva agora a web quere cambiar o que hay en castelan pa galego sin fallo.

Os documentos do club por comodidade pa directiva redactanse en castelan por que unha cousa e falar e outra escribir, si hay algun voluntario pa traducir os documentos do club a galego que se poña en contacto coa directiva e ela lle dira o que ten que facer.

Por que todo estea en galego non hay ningun tipo de problema.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
Davide




Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 44
Localización : O Porriño

Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitimeMar Sep 16, 2008 9:29 pm

Boas amigos, acabo de ler as vosas menxases e so quero dicir que eu estou moi dacordo en que se escriba toda a documentación en galego, unha porque é o n idioma da terra e outra porque creo que a maioría dos compoñentes do clube falamos galego. E isto non ten porque convertirse en tema de discordía, en próximas reunións poderíamolo falar entre todos e chegar a unha conclusión e se ten que quedar en castelan pois queda e non pasa nada non???? Un saúdo e ata vernos.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Paxina Web do equipo Empty
MensajeTema: Re: Paxina Web do equipo   Paxina Web do equipo Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Paxina Web do equipo
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Club Ciclista Aragonta :: Papelera-
Cambiar a: