Club Ciclista Aragonta
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Club Ciclista Aragonta

Foro para charlar sobre temas de cilcismo.
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA

Ir abajo 
+6
GRE
J.PEREIRO
JJesu
petanqui
Fran
AC_carlosamil
10 participantes
Ir a la página : 1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 11:16 am

Boas a todos!

Gustaríame abrir un espazo de comentarios de como foi a marcha de montaña.
Así que espero os vosos comentarios.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Q PASOU COS DA SECCIÓN DE MONTAÑA??   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 11:19 am

Eu teño q sinalar, como xa avisara no seu momento, que non puiden asistir, xa que tiña outro compromiso fixado con anterioridade, pero quería facer unha observación sobre o que vexo nas fotografías. Por qué non se ve a ninguén da sección de montaña do equipo?? Parece que so foi o presi da sección, cal foi a causa??
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 1:39 pm

Me parece que nosotros no podemos ser muy objetivos con el tema de la marcha si salio bien o mal pero los comentarios son estos http://www.foromtb.com/showthread.php?t=351930&page=2 y se deben al buen trabajo realizado por todos los asistentes.

Respeto al tema de las fotos por falta de personal no pudieron ir todos en bici delante iba gente que andaba bien para no taponar la marcha. Un poco antes de arrancar la marcha salieron algunos de los nuestros en bici a los curces necesarios y despues se acoplaban a la cola del peloton por eso no hay fotos de ellos que aunque no salieron en las fotos hicieron un trabajo estupendo.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 5:49 pm

O importante non é sair nas fotos, eu só quería saber si estaban os habituais de montaña, porque me extranaba non velos por ahi.
É bo saber que sí estiveron, e o seu traballo foi bo.
Igual que me estrana que tiveran que ser eles os que fixeran os cortes, e fosen outros, menos habituais da montaña, por non dicir que só veñen para a marcha, os que fosen diante. Non entendo iso de "ir taponando", tratábase de unha marcha non.
A min persoalmente, e menos mal que non estiven ese día, paréceme fatal que suceda isto. Uns andan todo o ano, preparan o circuito, coñecen o camiño, en palabras breves, fan o traballo sucio, e outros que visten as roupas do equipo por primeira vez van ese dia diante "porque andan mellor".
Eu pensei que quedáramos en axudar nos cortes na marcha de carretera os de montaña e viceversa, pero xa vexo que non foi asi.
E total, seguro que todos pararon no abituallamento, e incluso me atrevo a decir que se parou mais de unha vez para facer reagrupamento.
Bueno, ahi queda a miña opinión.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 8:53 pm

Tu no entenderas lo que es ir taponando pero en alguna salida nuestra pocas veces te quedas atras con algun rezagado que anda menos que tu y te gusta tirar delante, que no me parece mal si andas mejor que otros en esa situacion estabamos en la marcha por que y si tengo que ir todo la marcha detras de un tio que en una subida se baja de la bici me aburro.

Reagrupamientos hubo dos uno en el avituallamiento de 30minutos que cuando llegaron los ultimos salieron los primeros y otro antes de llegar al centro que no se espero por todo el mundo.

En lo de los cruces en carretera no iba toda la gente en bici y en la de montaña tampoco yo de hecho no fui en bici alguien tiene que quedar a organizar o ahora somos racistas en cuanto carretera o montaña para mi lo que cuenta es que el resultado fue bueno y si alguien quiere organizar la del año que viene la directiva encantada y que el o ellos decidan quien van en bici quien organizan el avituallamiento quien lo lleva conseguir fruta, porque es muy facil criticar cuando se ven las cosas desde afuera.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 9:13 pm

Eu creo q a crítica, cando é constructiva, é positiva.
Eu non digo q estivera mal organizada, se todo saiu ben, creo q estivo ben.
So dou a miña opinion sobre un tema en concreto, e creo q non falo só no meu nome, se non pregunta o resto da xente de montaña.
Ademais, non creo q ninguén dos q soemos sair en montaña, se baixe da bici nunha subida, nin moito menos.
De feito unha das críticas que había no enlace que deixastes nese foro de opinión sobre a marcha, era que moi boas vistas, pero que non se puideron desfrutar polo ritmo imposto.
Eu so digo que non temos as cousas claras, moito sair a desfrutar todos os fins de semana, e logo para a marcha poñemos xente "de mais nivel", simplemente patético.
É verdade que ese día toca traballar para q todo saia ben, e é mais importante que desfruten os que veñen, pero que se quede xente de montaña sen subir na bici pa poñer os de carretera a tirar "pa que non se relentice o ritmo" en unha MARCHA... dame a risa.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 10:07 pm

Para ponertelo de una forma mas clara es la directiva quien manda yo no soy de la directiva que quede claro pero los apoyo en todo lo que puedo y el que quiere esta en el club y el que no se va como ya paso en algun caso. Sigo diciendo que es muy facil desde afuera, a ver cuando el presidente del club se vaya cuantos voluntarios hay para ocupar su lugar,¿ tu seras uno ? porque si es asi haras las cosas en su justa medida y aun asi tendras criticas.

Yo soy de la seccion de montaña y no me siento perjudicado para nada hay gente que le gusta salir en la foto y ya esta, pero la gente que esta por detras parece que no tiene valor o no se le da el valor que merece.

Y yo cuando no estoy en un sitio en concreto no me atrevo a cuestionar el trabajo que realizaron la gente que alli estaban.

P.D. La directiva tiene loteria de navidad del club para vender.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 10:38 pm

Entonces todo o q diga a directiva vai a misa? non se pode dicir nada?
Eu dou a miña opinion. Colaboro no que podo, e cando non podo pois non.
Simplemente creo que todo é opinable e mellorable.
Como xa comentei antes, so é a miña opinion, a min non me gusta o que pasou co de poñer a xente de montaña en segundo plano, si a ti si, pois ben, temos opinións distintas, non me vou a enfrentar a ninguén porque pense distinto a min. Eu respeto todas as opinións.
Agora, non penso marchar do equipo, aunque me invites a irme. Eu penso que con calar e irse non se arregla nada. Como tamén dixen, a crítica constructiva pode axudar a mellorar as cousas, a dictadura non arregla nada.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 10:48 pm

Cando asumes un posto de responsabilidade, e traballas cara o público, eres consciente de que nunca vai a chover a gusto de todos. Tratas de facer as cousas o mellor posible, de adaptarte o gusto e necesidades de todos, pero sabes que vai haber criticas de alguén. Cando as críticas son razoadas e razonables, e sempre con carácter constructivo, non ten porque parecerlle mal a ninguén. Simplemente se falan das cousas, se contrastan opinións e se adoptan as medidas que se crean oportunas escoitando a todas as partes. En iso consiste unha democracia, unha pluralidade, onde varias persoas conviven para desfrutar dun fin común. Claro que a directiva non vai estar ahi toda a vida, faltaría mais, e por iso mesmo non se pode estar invitando a marchar a xente cando non esté de acordo con algo. A directiva representa e leva a voz falante de un grupo, pero o equipo somos todos, e todos podemos opinar. É mais, a directiva está para falar por todos! non polo que pensen uns poucos.
Para aclarar o tema, eu non estou en contra da directiva, eu tamén os apoio no que fagan, sempre que sexa a voz da maioría, só estou aclarándolle uns conceptos de vida en grupo e democracia a quen parece non escoitar ningunha outra opinion que non sexa a súa!
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 10:55 pm

E si dou a miña opinón, a pesar de non ter estado na marcha, é porque me sinto parte do grupo, porque me preocupo polo que nel pase, e porque estou implicado. Tamén porque creo que se hai algo que non che gusta debes dar a túa opinión, xa que calando so outorgas e non podes colaborar, como che gustaría. Tamén porque creo q si non o fago sería un hipócrita. É mellor dicir o que pensas, axudar a mellorar as cousas, que calar e andar a falar despois por detrás, eu creo.
Non sei porque te pos así porque diga o que penso!
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMar Sep 30, 2008 11:13 pm

Tu estas diciendo que lo harias de otra forma.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 12:56 am

Bueno, eu como parte implicada e aludido vou a dar a miña opinión, gracias a liberdade que teño.

Ben, que os da sección de montaña supesen o circuito, bueno..... Vaqueiro e aljún máis e para de contar, Vaqueiro foi diante e foi o primeiro en entrar no pabellón.

Eu por min pasaba de ir diante, pero tamén unha cousa e clara, se plantexas a marcha desde o teu punto de vista Carlos, non cobres pola inscripción, e sobre todo o vindeiro ano non terás xente que che veña a participar. Había xente que ía detrás nosa, pero que ía metendo roda porque se ía a un ritmo bastante flouxo.

O que non se pode facer e deixar a xente que tire, sen ter controlada a cabeza, qeu o ir polo monte non se pode ter un coche para controlar, simplemente trátase do sentido da responsabilidade, de non deixar pasar as cousas e non enganar a ninguén.

Para mín tamén merecen respeto as xentes que se preocupan de facer todolos trámites, andar de un lado para outro buscando cousas, que se preocupan de dar voz ós proxectos, porque sinceramente, e sendo moi vanidoso pola miña parte, se esa parte que solo visten o maillot o día da marcha, non se implica unhas semanas antes, querido Carlos, por tí e uns cantos máis, non viña nin a terceira parte da xente que viu.

Outra cousa, enchesenos moito co das críticas se son constructivas e bla bla bla, pero solo se critica e non se constrúe moito. O sentido do colectivo me parece a min que é outro....
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 12:30 pm

Ben, que os da sección de montaña supesen o circuito, bueno..... Vaqueiro e aljún máis e para de contar, Vaqueiro foi diante e foi o primeiro en entrar no pabellón.

Isto é mentira, soemos sair case todos os fins de semana unha media de uns dez bbtteiros, sacando os dez que se acoplaron as ultimas semanas.

Eu por min pasaba de ir diante, pero tamén unha cousa e clara, se plantexas a marcha desde o teu punto de vista Carlos, non cobres pola inscripción, e sobre todo o vindeiro ano non terás xente que che veña a participar. Había xente que ía detrás nosa, pero que ía metendo roda porque se ía a un ritmo bastante flouxo.
O que non se pode facer e deixar a xente que tire, sen ter controlada a cabeza, qeu o ir polo monte non se pode ter un coche para controlar, simplemente trátase do sentido da responsabilidade, de non deixar pasar as cousas e non enganar a ninguén.


eu so plantexo que os que rodan o monte todo o ano fosen diante, é o mais lóxico, e non creo q fosen a moito menos ritmo que "os cracks" da carretera.

Para mín tamén merecen respeto as xentes que se preocupan de facer todolos trámites, andar de un lado para outro buscando cousas, que se preocupan de dar voz ós proxectos, porque sinceramente, e sendo moi vanidoso pola miña parte, se esa parte que solo visten o maillot o día da marcha, non se implica unhas semanas antes, querido Carlos, por tí e uns cantos máis, non viña nin a terceira parte da xente que viu.

Claro que merecen todo o respeto, e o meu téñeno. Non o teñen os que veñen duas semanas antes a dar unha volta polo circuito e van diante de cracks, cando nunca antes vestiron as cores do equipo. E cando dis q te ves como parte afectada, claramente o que dixen non che afecta a ti. Ti es da directiva e curras todo o ano.

Outra cousa, enchesenos moito co das críticas se son constructivas e bla bla bla, pero solo se critica e non se constrúe moito. O sentido do colectivo me parece a min que é outro....

Estádesme atacando mogollón porque non puiden estar ese día. como ben dixen se non se pode estar un dia non se está, o que conta é a continuidade. Eu creo q son dos mais participativos nas reunións intentando aportar sempre. Polo que vexo para vos constrúe mais o que aparece un dia e o resto do ano non fai nada. está ben sabelo.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 8:18 pm

Mira amigo, yo no soy del equipo hasta el año que viene pero me pidieron que si podia hechar una mano, y alli estuve siempre que me lo pidieron, cosa que otros como tu no lo pueden decir.
el sabado estuve alli montando mesas, haciendo paquetes, haciendo viajes para riba y para abajo, marcando el recorrido para que nadie se perdiera y fui el primero en decir que a mi no me importaba cortar un cruce y listo.
Entonces no cargues contra nosotros que sir ser del club ayudamos como el que mas, para que luego el escaqueado de turno (en este caso tu) venga diciendo todo el monton de mierda que estas diciendo, y ademas por oidas ya que yo no te vi el pelo en esos dos dias.
Es mas aunque te duela yo voy a ser miembro del club para el año que viene, ya me gustaria que todo fuese de buen rollo y todos nos llevaramos bien, pero con envidiosos como tu esta claro que no va a poder ser.
Y ya sabes lo que dicen por ahí.
El que se pica ajos come.
Y te mando este mensaje privado por que la gente no tiene por que escuchar estas discusiones absurdas cuando todo salio perfectamente y no hubo ningun problema.
Amigo deja tu envidia y tu rencor aparcados en casa cuando salgas en bici porque la gente quiere divertirse y no escuchar tus palabras envenenadas que lo unico que buscan es enfrentamiento.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 8:55 pm

Este é un correo privado que acabo de recibir de J. Pereiro
Sobran as palabras!
Un da unha opinión e acrivíllano por todos lados, como ti ben dis, o que se pica...allos mastica.
Eu non me pico para nada, din a miña opinión sobre un tema, si non sabedes ser persoas, ter educación, e respetar o que din os demais, iso xa non é problema meu.
Non che vou a dar explicacións, nin a ti nin a ninguen da miña vida privada, polo tanto do que tiven ou non tiven que facer esa fin de semana.
O que sinalei antes, chega un un dia, pon catro mesas, e xa pode chamar escaqueado a quen sexa. Non vou a entrar en descalificacións coma ti, pero es patrocinador do equipo? buscaches empresas patrocinadoras para o libro? estiveches traballando o dia da marcha de estrada? o dia da presentación? ...mira chaval, que veñas ti agora a faltar a xente que está colaborando dende o primeiro dia é o que nos faltaba!
Que te chamaron e viñeches a colaborar venbido sexas, pero benvida sexa a humildade e a boa educación tamén.
E que me pico eu? que teño envexaa? por que?, de quen? non entendo.
Es un crack do ciclismo ti? es unha excelente persoa? non sei porque che vou ter envexa.
Pasalo ben? claro que todos imos a pasalo ben cando saimos en bici.
Colegueo? depende con quen!
Non sei si ti o pasas ben quedándote atrás nas baixadas pa logo facer o idiota adiantando a xente e poñendo os demais en perigo. Dende logo iso non é o que eu entendo por desfrutar, ser colegas, ou pasalo ben. Non sei a que ven iso, tes algo que demostrar? eres mais que os demais?
Igual resulta que o picado non son eu.
Repito, eu so din a miña opinión sobre un tema, e sigo pensando o mesmo, que se monte este cristo por non respetar unha opinión a min paréceme sacalas cousas de sitio.
Si vos pensades que estivo ben, que os "paquetes de montaña" a facer os cortes e traemos uns ese dia pa non relentizar a marcha, pois sodes libres de pensalo.
A min persoalmente, paréceme unha falta de respeto poñer os de montaña a facer os cruces nas duas marchas e os de carretera adiante nas duas.
Se non pensades vos así, non a tomedes comigo, respetade a opinion dos demais.
Se vos picades... non me botedes a min a culpa!
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 9:17 pm

Respostando a Fran agora.
Eu digo que faría de outra maneira o dos cruces e o de ir en cabeza ou cola de pelotón, nada mais.
O de conseguir os callos para despois? todo un detallazo, e sei q non é nada doado conseguilo.
Os relagos que se sortearon? mais do mesmo, hai q poñer a cara para pedilos, moverse de aqui para acolá.
O do abituallamento? igual.
Etc, etc, etc...
Preparar todo e coordinar todo ese día?, un traballo enorme.
Eu por desgraza non puiden estar na nosa marcha, xa me gustaría, pero sí estou na organización da de Budiño, e sei perfectamente o choio que da, e non son dous días como se di por ahí, que me fai moita gracia, todo iso son semanas! horas, tempo, gasoil, telefono... e demais.
Algo enorme que valorar.
Eu na miña humilde opinión so digo que se podía ter un pouco mais de consideración cos que saen o monte todo o ano. Pensar que igual lles faria ilusión, no seu terreo, ser un pouco mais partícipes.
Eu non tiven problema na marcha de estrada en poñer as mesas, repartir bebidas e comida e ir no coche escoba a retirar carteis. Son consciente de que pa iso somos parte de un grupo, de que os de carretera ese día lles pode facer mais ilusión ir na bici, abrir a marcha, pechala, estar atentos a si hai unha avería...
Por un pouco mais lenta que fose a marcha, por moito mellor que andivese ca eles na bici, non os privaría de desfrutar de iso ese dia. Eu diría non a facer esas labores mais participativas ese dia, e iríame nun segundo plano a recoller carteis, facer os cruces ou montar as mesas pa que eles desfrutasen mais en primeira persoa ese dia.
Se fixen a crítica que fixen é porque eu entendera, e me faría ilusión que fose así, que eses papeis se ian invertir o día da marcha de montaña.
Desgraza a miña q non puiden estar, pero si estivese me gustaría que fose así.
Tamén son consciente de que son parte de un grupo, e que este se debe mover por acordos de maiorías, se a maioría pensa o contrario, eu non ía dicir non ese dia, non vou e hala. Cando estás en un grupo os acordos da maioría débense respetar e cumplir.
Se con esos acordos non estás de acordo, pois eres libre de te ir do grupo, pero nunca tomar esas posturas idiotas de si a min non me gusta o que se acordou pois non o fago.
Agora, que por dar unha opinión sobre unha cousa puntual vos botedes todos a min con faltas de respeto e educación incluidas de verdade que non mo esperaba.
Volveríao facer, como xa dixen calando e achantando non se consegue nada, eu so dou a miña opinión sobre o tema, esperando que a miña opinión, igual que todas as demais, sexan tidas en conta.
Se serve para mellorar algo, pois ben, con esa intención o fixen, como crítica constructiva, se non é así, pois simplemente é unha opinión mais. Agora que se machaque a alguén por pensar como pensa, non o vexo lóxico.
Por certo, enhoraboa a todos os que fixestes q a nosa primeira marcha de montaña saíse ben!
Sinceramente. Eu cambiaría só iso, e polo demais animar a todo mundo, puidese ou non puidese estar ese día, a seguir colaborando co equipo, e a que isto siga funcionando. Non é doado facer o que estamos facendo. Ánimos, e sobretodo os da directiva, que son os que mais curran.
Saúdos.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeMiér Oct 01, 2008 10:03 pm

Ben o tema dos privados non estou de acordo con estes fins. Non se trata de por unha censura a unha discusión na que participamos todos.

Ben, sigo repitindo que o percorrido sabíao Vaqueiro e pouco máis, eu mesmo fixen tres saídas con vos e agardando por Vaqueiro, recordo preguntarllo a algún e respostarme , pode ser por ahí, non estou seguro.

Ben polos "Craks" que repitiron en Estrada e Montaña, penso que o único que repitiu co traxe de Aragonta fun eu, e sinceramente, se me envian no coche ou ós cruces dábame igual, tanto que nun día e noutro durmin tres horas nada máis, tamén e certo que en ambas marchas quedei para o final, ata pechar o pabellón, e sí, eu tamén teño familia e obrigas. E poño entre comillas o de "Craks", por querer resaltalo, pois nunha actitude conciliadora, non me parece adecuado usar tanto esa sorna.

Isto pasa, porque un día antes, un tipo como o presidente tivo que por orde e fixo o que a el lle pareceu máis correcto, acertado ou non, pero polo menos tomou unha decisión. Porque o resto a que agardaba, a estar na saída a dicir, non vai ti para alí..... mellor non, eh uh, ahh, RESPONSABILIDADE, tratase diso, cando tes un evento no cal vai participar xente que non coñeces de nada.

Non me poño así por un comentario Carlos, póñome pola retaíla que trae o temiña. Eu podo estar en desacordo cas formas de Tito, pero non lle vou tiralo valor que ten, de coller o tema por onde hai que collelo e dar a cara, de por orde, que diso se trata, porque esta marcha non estaba ordenada, non había organización, e se non se preocupa Tito e máis xente de preguntar como estaba o tema, non sei como acabaría o tema. Claro e moi bonito, agora facer esa crítica, pero se non chega a sair ben que.

Saúdos.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeJue Oct 02, 2008 11:03 am

Pois se foi así ben feito está. Algo había que decidir.
Eu pensei que na reunión do sábado anterior quedara todo iso establecido.
E volvo a repetir que eu non lle quito valor o que fixo tito, nin a labor que fai a directiva.
So vós chegástedes a esa conclusión.
Eu puntualicei algo, que para min non creo que estivese ben, nada mais.
E falo por min, se eu estivese na reunión do sábado, a cal non fun porque non ía poder estar o día da marcha, se ninguén organizou o de ir na marcha, cruces, e demais, eu mesmo sacaría o tema. E faría forza por ir na marcha. Se os demais de montaña non o fixeron así, unha de duas, ou non pensan coma min, ou non din as cousas. Eu dende logo, fora o dia da reunión, ou o mesmo día da marcha, proporía ir diante os de montaña porque me parece o mais lóxico.
De todos modos tampouco vexo lóxico organizar no momento a xente para tirar e a xente para os cruces, iso é algo importante e debería estar previsto dende moito antes.
Eu creo que o que estivemos falando estos días nos pode servir para poñernos as pilas, todos, e cada vez intentar ir facendo mellor as cousas.
Eu, de feito, xa non me lembraba do da lotería de nadal, a ver se me paso por salceda entre hoxe e mañá e collo algún talonario pa vender.
E perdón se o de cracks che molestou, coñecémonos de sempre, e non creo que sexas mal rapaz, de verdade que non ía por ti. E aunque fose por outros, se me estou queixando das malas formas, non as debo empregar eu tampouco.
Volver arriba Ir abajo
JJesu




Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 02/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeJue Oct 02, 2008 11:56 pm

Ola Carlos, son Juan Jesús, polo nome non creo que me coñezas, pero son irmans duns do grupo das Neves, que compito en carretera e non inverno acompañeivos non monte, non sei se recordas.

Eu non vivin o tema da marcha en primeira persoa, pero teño os meus irmans na casa e a parte coñezo mais do grupo de montaña. Antes de nada dicir que non vou falar en nome deles,so vou dar a mjiña opinion.

En primeiro lugar decir que estou totalmente de acordo coa tua opinion e apoiarte xa que polas respostas que che deron parece que con ela vas matar a alguen.Como ven dixen non vivin o tema en primeira persoa,pero meus irmans coma bastante xente da que sae todos os domingos en montaña, e se non son todos, a gran maioria, deberian ter o dereito de poder disfrutar da sua marcha como os fixeron os de carretera no seu dia, e non estou separando carretera e montaña por un lado pero as circunstancias son as que son e xa que os de montaña axudaron nos cruces e demais na marcha de carretera, o minimo e que os de carretera fixeran o mesmo na de montaña. Pero polo visto non foi asi e xa era premeditado de que non fose asi,porque eu tiven a oportuniadade de sair o domingo anterior a marcha con vos en mtb e xa se estaba repartindo a xente de montaña para os cruces, pero creo que iso xa se falara na reunio de ese sabado e moitos dos de montaña estaban en desacordo e puxeron as suas queixas pero visto o visto o dia da marcha fixeronlles caso omiso. E despois de todo, de estar o dia anterior traballando colocando as distintas indicacions no monte(porque houbo xente de montaña que chegou as 10 e pico a casa despois de estar ali dende as 5) e facer o seu debido traballo o dia da marcha prohibiuselles ir no medio da marcha e por obrigacion mandouselles ir sempre en cola e non creo que sea o mais xusto. Ademas non creo que faga falta chamar a nadie de fora para que veña a marcar o ritmo nunha marcha, xa que non e unha competicion. Por por un exemplo,eu fun nesta edicion da marcha do requeson todo o rato en cabeceira e ali iase literalmente parado nunha marcha a que van mais de mil ciclistas, pero ian despacio e non ia nadie de fora marcandolles o ritmo. Porque se e unha marcha non e unha competicion. Por iso digo que na miña opinion os que deberian ir marcando o ritmo nesta marcha deberian ser os habituais de montaña, e asi o fixeran mais rapido ou mais lento,pero teñen(tedes) o dereito de disfrutar da sua marcha, a que estiveron preparando cada domingo dende o inverno pasado, porque non sei quen comentaba que so sabian o percorrido duas persoas. O que non sei se sabe o que fixo ese comentario e que o percorrido non sei fai en un dia nin en dous, se non que se estivo traballando dende o inverno anterior e diso si podo falar en primeira persoa. E como dixen, o domingo anterior a marcha,tiven a oportunidade de ir facelo percorrido e ali case todo o mundo o sabia ,e incluso fun cun grupo dos de montaña a fecela marcha pola semana e non eran dous quenes sabian o percorrido, podo dicir que eu saindo dous dias sabiao.

Non falo en nome de ninguen, non son o mais indicado para falar do tema e non critico a niguen, so dou miña a opinion que espero sexa respetada.

Un saudo a todos,e a disfrutar da bicicleta!
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 11:32 am

Ola Jesús.
Claro que me lembro de ti, foron bastantes dias q saimos xuntos.
En primeiro lugar grazas polo apoio mostrado, tamén recibin algún vía sms, está ben saber que non es o único "bicho raro" que ten unha opinión así. O que peor me sabe de todo isto, é como dis ti, que parece que matei a alguén por dar unha opinión, de verdade que non me esperaba isto.
E logo, non podo asegurar o que pasou na reunión do sábado, xa que non estiven alí, nen falei inda con ninguén que estivese, pero podo imaxinar por onde ían os tiros, xa que escoitei comentarios os fins de semana previos, sobre o dos cortes, e os desacordos que había entre a xente do monte. O que non sei é se alí mostraron o seu desacordo ou non. Fíome do que ti dis, pero tampouco podo desconfiar do que di alberto, de que se improvisou no momento. O que sí repito, é que se foi feito no momento, non creo q sexa un tema para deixar para o resto, ou improvisar. O que sí sei certo, porque o vin en primeira persoa, é que o domingo anterior a reunión de ese sábado a xente de montaña xa se queixaba do papel secundario que nos ia tocar, co cal, faime pensar que non foi improvisado.
Tamén de que a solución sería non ir a reunión, pero eu desde aqui teño q dicir que iso non serve pa nada mais que pa darlle a razón o que decidan ali. Hai que ir e mostrar cada un a súa postura, e si estás convencido dela defendela e buscar que a apoien, escapando non se consegue nada.
Bueno, sexa como sexa, agora está feito, eu só pido un pouco de comprensión e respeto para "todos" os compoñentes do equipo, e que se teñan en conta estas cousas para seguir mellorando e evitar que se produzan feitos como este en marchas posteriores.
Outra cousiña, que se comentou por ahi, e que non quixen dicir nada o respecto, xa por non gastar tempo en contestar a tonterías, eu non son "racista" distinguindo entre montaña e estrada, todos somos do equipo, igual q non dixen nada incluso dos que non son do equipo e teñen a roupa e viñeron como compoñentes do mesmo. Todos son benvidos o equipo, a pesares de que teñamos opinións distintas, se todo o mundo pensase igual...que aburrido sería todo non?
So pido respeto e comprensión, a discusión e boa cando serve pa contrastar, aprender, e sacar conclusións, non sirve pa nada cando sirve pa crear enfrentamentos e enfados.
Benvidos a todos os que se sumen a nos, sexa pa sair as fins de semana, para botar unha man na organización de eventos, para sumarse po ano o equipo, sempre dende a humildade, o respeto e a convivencia.
Saúdos, sobretodo os que se van animando a participar no foro, ogallá o fixeran todos os do equipo, e non, xa que creo que é unha das mellores ferramentas que temos para contrastar opinións e seguir a mellorar o clube.
Volver arriba Ir abajo
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:00 pm

Me gustaria zanjar esta polemica por lo menos por mi parte, ya que por querer hechar una mano estoy siendo muy criticado y yo no tengo nada que ver en vuestros problemas internos.
Para empezar, yo soy miembro del club ciclista spol de porriño hace ya unos cuantos años, y llevo colaborando con la marcha de BTT de porriño algunos años, tanto encabezando el grupo como cortando cruces como en las mesas de inscripción.
Dado mi amistad con algun miembro del club aragonta, me comentaron para formar parte del club desde los inicios pero yo ya tenia hecha la licencia con el spol y no pudo ser, hace mas o menos un mes me lo volvieron a comentar, y esta vez le dije que no habia ningun problema, al contrario, me gustaba la ilusión y los proyectos del club y por eso para la proxima temporada haré la licencia con el c.c. Aragonta y pasare a formar parte del club.
No se porque motivo nos comentan que si podemos hechar una mano el dia de la marcha abriendo el grupo, mi primera reacción fue igual que la vuestra.y dije que lo normal era que fuese jente del club, pero se nos dijo que como teniamos años de esperiencia y era la primera era mejor así para que todo saliese bien.
En fin salimos un par de domingos para conocer el recorrido y yo no se nada mas del tema.
Cuando voy el sabado a ayudar a momtar todo y a marcar el recorrido con cintas y carteles me doy cuenta del mal estar de alguna gente, por eso volvi a ofrecerme para cortar un cruce y olvidarme del tema, pero como el ambiente estaba caldeado se decidio hacerlo como se hizo al final y yo acepte.
Y esta es mi versión de los hechos, yo nunca pretendí ningún tipo de protagonismo y es mas para proximos años espero que miembros de la sección de montaña tomen las riendas, y lleven todo el peso de la organización.
Por otra parte decirle a Carlos Amil que no tengo el gusto de conocer, que no se cebe con mi persona ya que no quiero ningun tipo de protagonismo.
Ni vengo a este club como un```Crak´´ sino como uno mas para divertirme montando en bici tanto de carretera como de montaña. Perdona si mis palabras fueron un poco bruscas pero fue un momento de calentura y pido disculpas.
En cuanto lo que decias de si era patrocinador, si colaborara en esto o lo otro...
logicamente no porque no pertenezco al club.
Aunque el dia de la presentación estuve alli viendo el evento y estuvo muy bien y por supuesto mandandole unos pinchitos en el sotano.
Y lo de retrasarme en el descenso de la marcha fue porque un participante tuvo una caida y yo me paré para ayudarle ya que se habia dado un buen golpe y no se podia poner en pie y no era plan de dejarlo allí tirado.
Espero que quedara clara mi participación en la marcha y mis disculpas si alguien se sintió ofendido con mi ayuda y también con la de mi compañero que está en la misma situación que yo.
Sin mas espero que mi incorporación al club sea bienvenida ya que solo vengo a ayudar y no a robar el protagonismo a nadie.
Y lo lógico seria dar la bienvenida a mucha mas gente, señal de que el club goza de buena salud y no mirar con recelo nuevas incorporacines.
Un saludo.
Wink
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:29 pm

En resposta o teu correo, simplemente sinalar que eu tampouco pretendo ofender a ninguén, sempre procuro dar a miña opinion dende o respeto e a educación, aunq como ben sinalas ti, hay momentos que custa atalo nervio, je.
Como xa comentei nos últimos correos, pola miña parte, e o importante é que fose así pola parte de todos, todo o mundo debe ser benvido o equipo si é para aportar a facer mellor e mais grande o clube.
E como dixen sempre, os meus comentarios so tiñan a intención de axudar a medrar o noso ambicioso proxecto e mellorar cousas que segundo a miña opinión non estiveron ben na marcha deste ano. E non tanto polo protagonismo, ti dis algo de quitar o protagonismo, eu creo q o protagonismo ten que telo o equipo, non ninguén en particular.
Sí creo que na marcha de estrada deben ter unha participación mais destacable os habituais da estrada, e no monte, pois os de monte. Eu a lo menos é o que reclamaba dende o principio e é o que vexo mais lóxico.
Pero isto non é por ti, é un tirón de orellas en xeral.
Polo demais, benvido o equipo, a desfrutalo e a gozar da bici.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:37 pm

O que sí quero sinalar unha vez mais, é que o final, cando se tranquilizan as augas, vemos como todos podemos falar de algo sin alterarnos, dar a nosa opinión, dialogar, contrastar puntos de vista, e iso axuda a medrar o equipo. Que nos sirva de escarmento para que a próxima vez que alguén diga algo, nos guste ou non, o primeiro que fagamos todos sexa escoitar, pensar e logo respostar.
Crítica constructiva!
E en segundo lugar, houbo cousas que se foron aclarando. Non só foi unha percepción miña o ver as fotos da marcha polo que vexo. Agora sabemos que algo se falou do tema na reunión, e non se fixo moito caso, algo de ambiente tenso había o sábado o marcar o circuito, e incluso os fins de semana anteriores, e seguiuse adiante sen intentar arreglala situación, non foi unha cousa improvisada pois como se quixo ver por ahi. Tamén que hai mais xente que pensa coma min, así que non a tomedes comigo por favor.
Eu resumiría isto como un pequeno tirón de orellas para a directiva, e todos os do equipo en xeral, para que a sección de montaña sexa un pouco mais escoitada e respetada.
Saúdos a todos, ánimos para seguir a traballar, e pasade a recoller lotería de nadal, jeje.
Volver arriba Ir abajo
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:45 pm

Todos amigos... es como deberia ser desde el principio pero es que lo que falta a veces es hablar las cosas y tambien saber la función de cada uno.
Es muy dificil dirigir un club con tanta gente, y aveces se toman decisiones que no gustan a todos, pero que hay que tomar para que las cosas slgan como tienen que salir.
Para el año seguro que todo irá sobre ruedas .
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:46 pm

Ya voy hacer mi critica constructiva.

Por que en vez de callos al final no se puso un poco de langosta y unos percebes?
Por que en vez de regalar unos calcetines no se regalo una bici de 3.000euros a cada participante?

Y ahora ya es hora de confersar e Pereiro, alguna gente le ofrecio a la Directiva y allegados un fin de semana en un balneario y una cena para dos personas si los dejaban ir delante en la marcha para el año que viene ya iran otors de balneario Laughing
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
Contenido patrocinado





COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA
Volver arriba 
Página 1 de 3.Ir a la página : 1, 2, 3  Siguiente
 Temas similares
-
» GRAN SALIDA MARCHA BTT

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Club Ciclista Aragonta :: Papelera-
Cambiar a: