Club Ciclista Aragonta
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Club Ciclista Aragonta

Foro para charlar sobre temas de cilcismo.
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA

Ir abajo 
+6
GRE
J.PEREIRO
JJesu
petanqui
Fran
AC_carlosamil
10 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
J.PEREIRO

J.PEREIRO


Cantidad de envíos : 688
Fecha de inscripción : 02/09/2008
Edad : 50

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:51 pm

Coño Fran todo lo largas... ya no vas al balneario. ale!
lo de la langosta estaria bien y lo de los percebes ni te cuento... y la bici tambien.
Lo malo es que la inscripcion seria de 125€ por persona jajajaja
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 03, 2008 5:55 pm

Para el año que viene todo se andara.
Y como me suponia lo que iba a a pasar ya me fui de balneario antes Wink
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
GRE




Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 19/08/2008
Edad : 46
Localización : VIGO

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: POLEMICA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 12:06 pm

Ben o primeiro e saludar a todos por que a educacion que me deron de pequeno foi boa, o segundo e dar a miña opinion o tema da discusion, critica o polemica suscitada polo tema da marcha o marchas o a cona, porque a min o que mas me toca o carallo e que sempre abre a boca que non debe pero o problema e que a puta xente ten dereitos, porque se por mi fora quitaba o foro, e asi xa non habia estes problemas. A directiva fai todo o posible para que este club funcione o que e moi doado polo que vexo e gratis e criticar e por de cai a esta mesma, vou ofrecer a todos eses bocazas a posibilidade de criticarme a cara xen ten o que ten que ter un home porque por aui xa vexo que doado.

Asi que axudade mais, podede o hombro e despois abride a boca. EU xa vendi dos tacos de loteria nuha maña, dedicome a apollar e axudar o CLUB O CLUB CLUB CLUB CICLISTA ARAGONTA e opoño en maiusculas para que ningen o esceza, o primeiro e o CLUB, e despois o resto.

P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 5:06 pm

GRE escribió:
Ben o primeiro e saludar a todos por que a educacion que me deron de pequeno foi boa, o segundo e dar a miña opinion o tema da discusion, critica o polemica suscitada polo tema da marcha o marchas o a cona, porque a min o que mas me toca o carallo e que sempre abre a boca que non debe pero o problema e que a puta xente ten dereitos, porque se por mi fora quitaba o foro, e asi xa non habia estes problemas. A directiva fai todo o posible para que este club funcione o que e moi doado polo que vexo e gratis e criticar e por de cai a esta mesma, vou ofrecer a todos eses bocazas a posibilidade de criticarme a cara xen ten o que ten que ter un home porque por aui xa vexo que doado.

Asi que axudade mais, podede o hombro e despois abride a boca. EU xa vendi dos tacos de loteria nuha maña, dedicome a apollar e axudar o CLUB O CLUB CLUB CLUB CICLISTA ARAGONTA e opoño en maiusculas para que ningen o esceza, o primeiro e o CLUB, e despois o resto.

P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.


Coma non estou de acordo con outras cousas, non podo estar dacordo en algúns puntos co que di GRE, como o dos dereitos da xente ( temos os mesmos dereitos coma ti )

O de pechalo foro, non estou dacordo, posto que ainda que tamén serve para a polémica, tamén ten outras utilidades sendo responsable na súa utilización e participando, non entrando só para ler e cotillear, para falar despois por fora.

Tampouco me parece ben restregar os logros ou o traballo de cada un (esto vai por todos nos) haberá xente que poida traballar máis outros menos e outros que non poidan ou non teñan tempo, a familia e os vicios hai que conxenialos ben, ou non todos temos a mesma habilidade para uns temas.

Dito isto, só agardo a boa marcha do clube, e o máis importante que os logros ou marchas feitas, qeu sexamos compañeiros.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 5:49 pm

Eu nen sequera vou a perder tempo en contestar a este individuo.
So decir unha cousa, ogallá fose verdade o da boa educación!!!
Quitar o foro, marchar do equipo, ofrecer hostias... menudo fenómeno, non ten desperdicio ningún o teu post...viva Franco!!!
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 7:17 pm

AC_carlosamil escribió:
Eu nen sequera vou a perder tempo en contestar a este individuo.
So decir unha cousa, ogallá fose verdade o da boa educación!!!
Quitar o foro, marchar do equipo, ofrecer hostias... menudo fenómeno, non ten desperdicio ningún o teu post...viva Franco!!!

Eu tamén tiña pensado non facer moitas cousas, pero porque carallo metes o tema franco aqui, que ves a darnos lecións de algo? a min? a todos?

Anda Carliños, anda.....
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 8:05 pm

Meto o tema Franco, e xa o dixen algunha vez mais, porque aqui non hai respeto, se non estás de acordo co que din algúns, nen sequera a maioría, xa te invitan a irte ou te ameazan e iso so pasa nunha dictadura ou nun réxime comunista. Gracias a Deus nos estamos en democracia, e iso é escoitar, discutir e sobretodo RESPETAR. E cando alguén di o que dixo o tipo este ningunha destas tres cousas se cumple, e sí mais as primeiras.
Eu non quería entrar en enfrontamentos persoais con ninguén, pero visto o visto, sí creo q vos podería dar mais de unha lección, e en moitas cousas, sobretodo en valores, educación e respeto. E xa que o comentas ti, aproveito para dicir que nun dos primeiros correos dixeches mais de unha mentira, para defender os teus intereses e os dos teus colegas. O equipo somos todos, e agora é cando digo, que se catro colegas ides facer do equipo o que vos dé a gana e o que non esté de acordo que se vaia, pois que non contedes comigo para nada mais.
Estou hasta os collóns de que ataquedes a alguén porque non esté de acordo co que facedes!!!
Se tiverades un pouco mais de educación non sería así, pero a estas alturas creo q vai estar chungo.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 10:20 pm

Aquí a xente ten respeto. E non é certo que por pensar diferente xa te acribillan. Eu mesmo non estiven de acordo co tema dos privados con Jose e dixeno aqui, non estou de acordo cos comentarios de GRE e tamén o poño. O problema e cando xa protestas por todo, cando metes temas que non veñen a conto aquí ou non sei.

Mira sinceramente, chego a pensar que tes algún complexo ou algo así, porque se non, non podo entender a túa actitude crítica con todo. Se non estás de acordo con algo, fai o procura que as cousas se fagan de outra forma, participa, axuda, preocupate como está a xente, non sei macho, trátase de estar nun clube, participar etc.... bueno se non hai compromisos e incovenientes.

Disfruta da vida tio, non andes tan enfadado.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 13, 2008 11:18 am

Boas. Creo que o que dis é totalmente razoable. Igual me pasei co de dictadura e recordando os tempos de Franco, pero so era para facer unha comparación contundente. Eu so pretendo partcipar, dar a miña opinión e axudar a que todo vaia mellor, pero como ti ben recoñeceches, houbo ataques duros hacia a miña persoa so por dar a miña opinión, e intento manter a calma a pesar de todo, razoando as cousas, pero é bastante difícil vendo o que di a xente por ahí de un, e repito, so por dar unha opinión. Eu en desacordo contigo non creo q houbera moito respeto, por parte de algúns. Admito os erros, todos os temos, por iso con un, desculpándonos, todo se aclarou. Eu pensei que a cousa estaba aclarada xa, e cal é a miña sorpresa que onte me atopo con mais caña pa min. É bastante desagradable a situación que estou vivindo en este momento no equipo, eu non o quería deixar, pero non estou nada a gusto, cousa que buscaba cando entrei. E polo que sei, a raiz do problema da marcha de montaña, boa parte da sección de montaña se vai a desmantelar, triste, pero certo. E si se vai a xente ca que estaba a gusto non equipo, non ten razón de ser quedar eu so para enfrentarme a todos os demais.
Outra cousa, eu estou a gusto conmigo mesmo, teño as cousas claras e loito polo que quero e polo que penso, así que nin estou enfrentado a todo o mundo nen teño ningún tipo de complexo, so defendo as cousas como eu penso que deberían ser.
Hai un frase moi boa nunha canción de Quempallou, que o dí todo sobre a xente que todo lle serve e lle da igual, por iso nunca protestan nin din nada....
"si sempre estás de acordo con todo, para que queres pensar"
Repito, non te preocupes por min, nin vivo amargado, nen me enfrento a todo e a todos, so penso e defendo as cousas nas que creo.
E con isto despídome de todos vos, espero que todo vaia ben no equipo sen ninguén que vos leve a contraria xa.
Saúdos.
Por certo, o contrato de patrocinio cumplireino igual.
Volver arriba Ir abajo
OsCaRiLlO

OsCaRiLlO


Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 15/10/2008
Edad : 32
Localización : As Neves

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: comentraio da marcha...   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 6:58 pm

ola a todos!



bueno pois eu tou con Carlos qe ten toda a razon sobre o qe di, solo que vos estades todos picados porque sabedes que ten razon...


si,si ata no da dictadura ten razon, que so se fai o qe mandan uns cantos o resto e como se nonexistise.
Recordo axudar en todo, sair en bici todos os domingos que podia, para que? para que o dia da marcha non puidese nin disfrutar dela? Porque claro, imaxinome que os qe lebamos aí dende o principio pois que somos uns mierdas e non tiramos nada e claro x iso houbo que chamar xente de fora para que poidera ir diante a tirar como se fose unha competicion e nos a corar cruces e a ir detras toda a marcha e qe non se nos oucurrise ir no medio.. Porque xa os dicatadores dixeran qe non se nos ocurrise ir no medio da marcha.

Eles decian qe o final da marcha averia de diferencia 30 min ou asi. Ejem se 45 xa os habia nos primeiros cruces... como claro ai xente que debia de pensar que era unha competicion ou algo... Ainda que polo que me dixeron, na cabeza tiñan que ir reagrupando seguido (non sei se e verdade ou non porque como tiven que ir todo o tempo detras con non podo decilo certo) e a xente que iba atras iba moi asflisiada pedindo que lle desemos algunha alternativa ou algo.

O abituallamento xa comemos solo con un grupiño de xente que lle era imposible ir na marcha.

Chagamos a Salceda e xa estaban sorteando os premios dado que xa debian de levar ali vastante tempo, pois xa nos largamos pa casa porque a broma empezaba a fastidiar enton era preferible non encontrarse con algunha xente...

Eu non me queixo polo traballo que tubesemos que facer para preparar a marcha, que amin dame igual botar unha man que non teño ningun problema por iso, pero que estemos todo o ano preparando a nosa marchiña pa que unha semana antes nos digan: bueno tedes que ir a cortar cruces affraid confused
qedamos un pouco perplexos e inda houbo xente que dixo a directiva: pero non deberian ir os de carretera que teamen nos lle fumos axudar para que eles foran na marcha?
ao que a resposta foi:xa viran o proximo sabado

xegou o sabado(dia anterior a marcha) e de carretera creo qe abia os mesmos que na reunion uns 4 ou 5.

Despois habia enfado por parte da directiva porque algun deles decia que esas cousas habia que decilas nas reunions(o de que queriamos ir diante ou polo medio da marcha) ainda que o dixeramos pero que non quixeron entender.

Despois aind houbo que ir remarcar o camiño dado que moi marcado a verda non estaba(pero bueno que nos ofreceramos nos pa facelo dado que temos un todo terreno e nos dixeron que non) e fumos igual remarcalo ainda que alalgo enfadados pero bueno porque outra cousa non seremos pero legais si!
Porque trankilamente podiamos aver marchado uns cantos e igual quedabades colgadiños, sen embargo somos persoas en sen preblema fumos.


E non fai falta que invitedes a xente a que se vaia do club, porque a min non fai falta que me inviten que son libre de facer o que quero enton marcho eu porque quero. king

P.D.: pareceume tristisimo o que nos fixestes na marcha
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 8:02 pm

Boas, por dicir algo.

Pois aquí está o que eu quería saber, como se sinte a xente de montaña, a que leva todo o ano pisando o monte!

En definitiva, creo q está todo dito.

O que sí realmente me parece grave, é que tras toda esta polémica creada a raiz da marcha de montaña non comentase nada o presidente sobre o tema, e ninguén pensase en convocar unha reunión para tratar de solucionar as diferenzas e evitar unha estampida da sección de montaña tras o seu malestar (supoñendo que se queira evitar).

Eu, a pesar do que comentei o último día, penso que esta opción non é boa para niguén, así que dende aqui SOLICITO UNHA REUNIÓN URXENTE para tratar este tema con mais "oficialidade" que o foro. Tamén porque quero coñecer de primeira man a opinión da Directiva e do resto dos membros do equipo, sexan da sección que sexan, non só a de uns cantos que participan no foro. E sobretodo para tratar de buscar outra solución a este tema que non sexa a desmantelación parcial de unha das seccións do equipo.

Espero algunha resposta da directiva sobre o da posibilidade de convocatoria de unha reunión.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 10:26 pm

Yo soy de la seccion de montaña y no me siento discriminado y como yo alguna gente mas.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
OsCaRiLlO

OsCaRiLlO


Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 15/10/2008
Edad : 32
Localización : As Neves

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 10:38 pm

Jajaja

Pois creo que sodes pouquiños os que non vos sentides discriminados...

Eu so digo que ai mandan un par deles e faise o que digan eles, o resto damos, igual non se respeta ningunha decision.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 12:35 am

Pouquiños di, home home..... Respetar decisión? cales? di opinions que dixeras ti home, porque....

De verdade, as veces vale máis estar calado e parecer parvo, que falar (escribir en este caso) e despexar tódalas dúbidas, faito mirar machiño.

Por certo, dis de invitación a saír, ningunha ehh, iso de sair dilo tí, ou ó mellor levas máis tempo fora polo teu propio pé que moitos dos que entramos máis tarde mijo
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 1:09 am

E seguimos cas mentiras.... invitacións a irse ós que non están de acordo coa forma de pensar de un houbo varias en so tres páxinas de comentarios. E incluos ameazas. O bo é que agora están por escrito, así que o das mentiras é demasiado evidente.
E outra cousa, bastante meleducado resultaches o final tamén, "faito mirar", un ten complexos, outro tense q mirar non sei que... igual o q ten problemas médicos es ti, xa que parece unha obsesión.
E o de calar e parecer parvo é o que nos estades tentando parecer ser, pero estase vendo que non estamos dispostos a elo, e por iso apareceron as diferencias, o que dicía eu, inda quedan resquicios de outros tempos, menos mal que non hai pistolas!!
Seguimos sen saber nada da reunión que se propuxo!
Volver arriba Ir abajo
JJesu




Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 02/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 1:15 am

Non sei que falaras ti, porque el a diferenza de ti , sae todos os domingos, e os que non saiu foron contados. Por outra parte asiste coma outros tantos contados as reunions, e coma outros tantos contados estivo o dia anterior da marcha traballando ata as dez e pico da noite e estivo traballando o dia da marcha. Asi que home antes de critcar(petanqui) enterate de quen e a xente, como ti dis se non falaras semellarias ser parvo, depois do teu escrto comprobamos que non o pareces.

E o de invitar a marchar, estas dicindo que non se invitou a marchar a niguen? Pois amigo, le en paxinas anteriores e comprobao. Asi que antes de abrir esa boca(neste caso escribir como ti ben dis) enterate ou o mellor non o queres facer.

Por outra parte estou de acordo con Carlos, que e unico que fala con criterio e polo menos da solucions, inda que polo visto, o caso e omiso e con respostas coma a tua sin respecto non se pode falar dun tema destes.


Un saudo.
Volver arriba Ir abajo
JJesu




Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 02/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 4:29 pm

O post anterior e en resposta o comentario de petanqui,non o de Carlos

disculpade esta pequena acalaracion.


Un saudo.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 4:46 pm

Esta é a miña última mensaxe no tema este, no cal vou repasar unhas cantas cousas, non so da marcha en cuestión, se non algunha máis, na que intentarei explicar porque poño tanto celo en algunhas cousas, segundo as miñas impresións ou sentimentos.

Se alguén pensa que isto vai en plan redención ou así, o sinto, todo o contrario.

Primeiro, vou decir que cando entrei no clube fixeno máis que nada porque mo dixeron os compañeiros cos que normalmente entrenaba e pertencen ó clube, paguei a miña cota, a licencia, a roupa, supoño que como todos vos.

Donde xurde a primeira polémica pública (digo pública, porque eu penso que é dende hai tempo) ven no inicio deste foro e coincide no tempo ca actualización dunha páxina web, que habendo tantos currantes que se preocupan do clube, non foin ninguén no tempo que estivo sen actualizar (e en castelán, todo hai que dicilo) capaz de facelo. Pois ben, a min que me preocupa bastante o tema da web e da publicidade que o clube poida dar, en canto se vai pedir cartos a un patrocinador, sempre vende moito máis se mira que hai actividade que se non, solicitolle ó presidente do clube, máis ó administrador da páxina se podo cambiala e introducir noticias, galería de imaxes etc... cousa a que accederon. Ó principio, teño que recoñecelo, algunhas púxenas en castelán, outras en Galego, porque a min gustame falar en galego, e penso que aquí debese falar en galego, ainda que como cada vez teño menos pelo, xa non é un tema que me faga ardor de estomago xa.
Pois ben, despois de isto e tal, ven o meu veciño Carlos, a por unha mensaxe de que porque non se pon a web en Galego e tal. Home tanto tempo calado ca web en CASTELÁN, e agora que hai algunha noticia en Galego ves protestar, pois que queres que che diga, case que dan ganas de deixarcho todo a ti.

Aquí xa penso que con algún o problema son eu nada máis, principalmente por un detalle que máis adiante aclararei.


Marcha Montaña

Ben vamos ca nai dos problemas, a marcha de montaña.

Ben, aquí abre un tema Carlos para por comentarios da marcha, e xa sin que ninguén participe, xa pon el outra mensaxe, con certa sorna, en plan parece que só sae o presi, que non saen os de montaña etecé etecé etecé, o que resposta Fran, pero sin meterse nos contidos da mensaxe de Carlos profundamente, quen en mensaxes posteriores xa comenza, co que o que dí a directiva vai a misa, que non se conta con ninguén, ( a ver si ti non foches, carallo xa sabes demasiadas cousas, ou imaxínalas?)

Despois, xa empeza cos do Porriño, que só veñen para a marcha, que si o dos cracks, e tal cual e tal cual, tamén dis que organizas a de Budiño e que non pasa isto:

aaaaaaaamigo, aquí quería chegar eu.

Tendo en conta que “os de porriño” que estábamos na marcha, éramos, Moncho, Pereiro, Varela, e Alberto (eu mesmo), recordo na marcha de BUDIÑO, que ti ben organizaches, e na que eu paseino de maravilla, e tendo en conta de que Moncho, Pereiro, e Varela estaban convidados pola organización de BUDIÑO, e tamén foron marcando o paso, con petos, e moita máis xente de Porriño, convidados, que non pagaron a inscripción. Supondo que das iso por bó, xa que eras da organización, e que non che pareceu mal, e a situación se repite, salvo que agora nesta estou eu, pois eu chego a conclusión de que para TI, VECIÑO CARLOS O PROBLEMA SON EU.

Entón, sendo así, digoche vai po carallo, ti e os satélites que se apuntaron as criticas agora, vai para o C A R A L L O. Xa non me podo aguantar máis, aguantei bastante, e tentei tirarlle ferro a moitas actuacións de outros compañeiros, para que non se recoñeza nada.

A única reseña que hai, da invitación a marchar, é tua CARLOS, mirate o mensaxe do 30 de Setembro as 9:38, e túa, ninguén te convidou a marchar, fala con coherencia macho.

Aparte 10 minutos máis tarde, intentas dar lecións con un comentario tipo “aclarandolle uns conceptos de vida en grupo e democracia.....” as persoas a quen te dirixias, deberíante dar as gracias , incluso pagarche, por sacalos da ignorancia máis absoluta por darlle clases de educación para a cidadania.


Ahhh, tamén amenazas a un compañeiro, en plan, ¿ti eres patrocinador? Juas (e que me disculpe a directiva) pódoche asegurar, que o tema de patrocinadores, se por min fose, faríase de outra forma, para que te fagas unha idea, agora mesmo, cada prenda de roupa que teño do clube, estou/estamos pagando por levar publiciade de empresas, así que menos lobos macho.


Dito isto, só me queda desexarvos que sexades moi felices, que eu o son bastante, e que non toquedes máis o carallo a xente que intenta que todos teñamos un clube guapo.

Saudos cordiais.
Volver arriba Ir abajo
OsCaRiLlO

OsCaRiLlO


Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 15/10/2008
Edad : 32
Localización : As Neves

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 6:08 pm

buaoo



jajaj



O 1º haber se aprendes a ler, que eres tan burro que nin iso sabes...
2º eu pode ser que pareza parvo, pero menos non o son coma ti cheers que unha cousa e parecelo e outra selo.. (jaja, eu tamen sei facer rimas por si te creias o puto amo por saber facer iso)ademais eu non teño porque estar calado ou eque xa se te estas volvendo un pouco dictador mandandolle a xente o que ten que facer?

Moitos dos que entraron mais tarde ca min, pois a verda leban menos tempo..

Ai ai ai sinto decirche que tamouco sabes sumar, jajaj seran os petas...


Xa non me podo aguantar máis, aguantei bastante, e tentei tirarlle ferro a moitas actuacións de outros compañeiros, para que non se recoñeza nada. Hai algo escondido?

E de invitar a marchar dices que soloo invitou carlos, bueno agora si que me deixas claro que non sabes ler.


si non m equivoco creo que invitastes a carlos a que se fora.

E o de que vos dea leccions, debia de facelo mais amiudo.

Bueno pois eu son feliz amigo, e tranquilo que eu non che vou tocar o carallo que a min eses rollos non me van, non sei a ti, pero e que non somos todos iguais...



Adeus
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 8:30 pm

Como administador de este foro pido por favor que quiten los insultos personales.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 10:05 pm

OsCaRiLlO escribió:
buaoo



jajaj



O 1º haber se aprendes a ler, que eres tan burro que nin iso sabes...
2º eu pode ser que pareza parvo, pero menos non o son coma ti cheers que unha cousa e parecelo e outra selo.. (jaja, eu tamen sei facer rimas por si te creias o puto amo por saber facer iso)ademais eu non teño porque estar calado ou eque xa se te estas volvendo un pouco dictador mandandolle a xente o que ten que facer?

Moitos dos que entraron mais tarde ca min, pois a verda leban menos tempo..

Ai ai ai sinto decirche que tamouco sabes sumar, jajaj seran os petas...


Xa non me podo aguantar máis, aguantei bastante, e tentei tirarlle ferro a moitas actuacións de outros compañeiros, para que non se recoñeza nada. Hai algo escondido?

E de invitar a marchar dices que soloo invitou carlos, bueno agora si que me deixas claro que non sabes ler.


si non m equivoco creo que invitastes a carlos a que se fora.

E o de que vos dea leccions, debia de facelo mais amiudo.

Bueno pois eu son feliz amigo, e tranquilo que eu non che vou tocar o carallo que a min eses rollos non me van, non sei a ti, pero e que non somos todos iguais...



Adeus


Iso é todo ? Anda chama ó de zumosol, que nin siquera é do clube para que te defenda aqui. Por certo de min, a xente dos outros clubes non vai falando mal, de ti por exemplo non podes dicir o mesmo. Digocho máis que nada, polo tema da publicidade que levas que merecen un respeto, máis ca nada, porque tamén levas propaganda do teu colega.....


Alegrome moito que sexas feliz home, iso e bó, polo demáis non me ensinaches nada novo.
Volver arriba Ir abajo
OsCaRiLlO

OsCaRiLlO


Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 15/10/2008
Edad : 32
Localización : As Neves

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 10:18 pm

Eu non teño que chamar a nadie a que me veña a defender, se os demais me apoian sera por algo non?

A min dame igual que ti fales mal de min, porque pouco me vai afectar na miña carreira de ciclista, xa que eu ando na bici pa divertirme... E quen che dixo a ti que eu saia en bici con esa roupa?

Veña chaval coidate


Última edición por OsCaRiLlO el Jue Oct 16, 2008 10:34 pm, editado 3 veces
Volver arriba Ir abajo
moises




Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 17/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 1:33 am

Da pena ver o que chegou todo isto ,coas ilusions que comezamos....asi non se pode chegar muy lonxe....
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 11:03 am

Eu estoi con moisés, claro que é unha pena, todos comezamos con ilusión!
Pero eu persoalmente creo q abrir este tema no foro foi moi productivo para todos porque así coñecémonos un pouco mellor, e sabemos que tipo de xente hai no equipo.
De todos modos dígoche que non te desanimes, isto é cousa de catro, e persoas puntuais, hai moita xente que merece a pena.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 11:15 am

Estoy de acuerdo con Carlos claro que es una pena todos comenzamos con ilusiones y algunos seguimos con esas ilusiones, ya se sabe la gente que hay en el club con quien puedes contar y con quien no y no desanimarse que la cosa sigue para el año por este pequeño tropiezo hay muchas ganas.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
Contenido patrocinado





COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 2 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA
Volver arriba 
Página 2 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
 Temas similares
-
» GRAN SALIDA MARCHA BTT

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Club Ciclista Aragonta :: Papelera-
Cambiar a: