Club Ciclista Aragonta
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Club Ciclista Aragonta

Foro para charlar sobre temas de cilcismo.
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA

Ir abajo 
+6
GRE
J.PEREIRO
JJesu
petanqui
Fran
AC_carlosamil
10 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3
AutorMensaje
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 12:04 pm

Agora vou respostar a Alberto.

A ver Albertiño...

1_En primeiro lugar aclarar que eu non teño nada persoal contra ti, nin antes, nen despois de ver como es. Simplemente me molestou o teu comentario de si necesitaba ir a algún sicólogo ou algo así e de si tiña algún complexo porque taba todo o dia cabreado. Xa che expliquei q non era así, que só me enfrentaba as cousas que non me gustan. De todos modos ti pensas de unha maneira, eu de outra e para min es unha persoa que polo que vexo non merece a pena, e nada mais. Nen vou a cabrearme contigo nin entrar mais en cousas persoais. Ti es como es, eu respétoo, non o comparto e nada mais. Cada un é libre de ser como queira, e respetable polos demais.

2_Tamén aclarar, que isto non é unha guerra! Polo da redención, ou rendición...
O tema so o abrín para comentar unha cousa puntual sobre a BTT. Se algúns non soubestes opinar, discutir e comentar as cousas con respeto e se sacaron as cousas de tono, pois xa non é problema meu. Eu dende aquí pido desculpas se en algún momento de ira puiden dicir algo que ofendese persoalmente a alguén.
Tamén estou de acordo con Fran, débense evitar os insultos persoais, pero eu xa o disen dende sempre, contrastar opinións, discutir pero para sacar conclusións, sen perder os papeis.

3_Eu supoño, como dis, que entraches no clube para estar cos teus amigos e desfrutar, como o fixemos todos, pero tamén teño que dicir que dende que se xuntou na directiva un grupiño de amigos como ti dis, é cando nos comezou a ir peor os demais. Dende o meu punto de vista tedes que aprender que estar na Directiva, é para DIRIXIR, non para facer o que vos queirades, se non o que queira a maioría.

4_En canto o que dis do foro, eu empecei a participar no momento que o vin. Antes había un blog, no que creo recordar que non había esta posibilidade de comentar e compartir. E polo que eu teño entendido, quen comezou a facer e levar a páxina foi Fran. No momento que vin que había un apartado para ideas sobre a páxina, eu din A MIÑA OPINIÓN, sobre facela en galego. Non para montar cristo, que parece que cando alguén opina algo distinto do que vos é pa joder ou facer mal, non é asi, en serio. E díxeno porque me chocou que sendo a maoir parte do equipo galegofalantes, e quen a vai visitar e usar mais a páxina, estivese esta en galego. Eu nunca vin a Fran falar castelán nos días que saímos o monte e logo vexo que no foro e na páxina pon todo en castelán, estranoume bastante.
Despois sobre o que dis de deixarmo todo a min, que si ti colleches a páxina, non todos sabemos como vai o tema de actualizar a páxina e demais, así que o fixeras ti esta ben, so que creo q tes un erro de pensamento, que a actualices ti non quere dicir que todos teñen q estar de acordo co que fas. Eu creo que alguén o ten que facer, e se en temas puntuais a xente do equipo discrepa en cousas, debe dar a súa opinión. Iso de que a Directiva como pasa o maior traballo é a que manda e o que leva a páxina decide, perdona que che diga que non é asi.

5_A marcha de montaña. Cando alguén abre un tema, é normal que o faga porque a él lle parece un tema interesante, e que o abra pa dicir algo, entón é lóxico que poña o primeiro comentario. Acaso ti non o fixeches coa marcha de Nigrán? e xa vas a pensar que é polémica, porque polo visto para ti todo o que digo eu o é, pero para que abriches un tema coa marcha de Nigrán se xa hai un apartado sobre outras marchas?
Sobre o que dis de falar con sorna e saber mais do tema sen ter estado na marcha, simplemente dicirche que non fai falta estar ese día para saber o malestar de gran parte da sección do monte. E que estar nesa sección todo o ano e non ver o que fixestes o día da marcha... so un cego, ou un parvo, como ben dixeches ti. O problema aquí é que quixestes facernos parvos, e calar o conto, pero como hai xente que non é parva e se enfrentou a vos por esta situación, entón andades que trinades! igual pensastes que íades facer o que quixérades e que ningún dos parvos de montaña ía decir nada, e cando non foi así todos saltastes!

6_ Dis que eu dixen que organizo a de Budiño e non pasa isto? Eu non dixen tal, en ningún momento. Sí é certo que dixen que axudaba a organizar a de Budiño, e aportei cousas que non se sabían, e comentarios sobre cousas que puidesen axudar na nosa. Os problemas que haxa na marcha de Budiño non son tema para falar aqui, nen chos vou contar a ti.
De todos modos, con respecto o que dis dos teus amigos, sí que é gracioso, por dúas cousas.
Sí parece que lles gusta o protagonismo de ir por ahí tirar nas marchas, da igual quen as organice, e segundo, alí inda fixeron mais o ridículo, xa que non fixeron o circuito ningún dia, e como uns gamberros cambiaron a sinalización de noite no Mosteiro, eles tiraron por onde puñan as indicacións e desviaron a todo o pelotón. O mais patético é que xusto detrás deles ía xente de Budiño, sí, de Budiño, que vai en bici de pascuas en flores, co cal a teoría de tirar para marcar un bo ritmo...jajaja...e ían dicindo, por aqui non é, por aqui non é
Dime ti mesmo, non che parece a lo menos anecdótico? Xente que vaia tirando en unha marcha e non coñeza o camiño? bueno, en fin.
Por certo, a organización da marcha de Budiño parte de unha asociación cultural e de un grupo de compoñentes dun equipo de ciclismo, é polo tanto distinta que a do aragonta, e en canto a invitación desta xente para ir diante foi por unha única das partes! non pola Organización como ti dis.
Bueno, que vives en Budiño pero non sabes o que pasa alí o lado no centro cultural, e non vou ser eu quen cho diga.

7_Eu recoñezo que en momentos diches unha opinión sensata sobre certos temas, incluso coma min intentaches manter a compostura en momentos críticos, e fuches o único que a pesar da tensión e contraste de opinións continuaches no tema. Os que están mais de acordo coa vosa postura simplemente entraron para insultar e desapareceron, obviando a polémica e os temas molestos, patética posición, xa que ignorando algo que está pasando non axuda en nada a solucionar as cousas. Peor é o do presidente,e volvo dicilo que nen sequera entrou a dar a súa opinión.
Eu anímote, como bo participante do foro, a que intentemos de solucionar esta situación, xa que es o único da directiva e dos que cree que o que se fixo estivo ben, que sigue a participar nesta discusión.
Outra puntualización, non son un líder revolucionario, nen hai satélites, simplemente me atrevin a dar unha opinión antes que outros, e a xente o ver o tema animouse a falar sobre o mesmo.
Houbo algo extrano, canta mais xente defendeu a postura de que o que se fixo estivo mal, os que entraron a criticarme o ppo foron desparecendo, é curioso.
Eu véxoo como un desprezo, pasamos deles, ignorámolos e xa está, seguimos a facer o que queiramos.
ACASO NON VOS IMPORTA QUE 8-9 PERSOAS SE POIDAN IR DO EQUIPO POR ISTO???
QUE A SECCIÓN DE MONTAÑA SE VEXA EN PARTE DESMANTELADA??
OU POR OUTRO LADO É O QUE QUEREDES E POR ISO NON FACEDES NADA O RESPECTO??
QUE HAI DA REUNIÓN QUE SE SOLICITOU??

8_O resto da túa mensaxe xa me parece unha pérdida de papeis total. Eu nunca ameacei a ninguén, simplemente lle demostrei que non se pode chegar dous días antes da marcha e criticar a destro e sinistro sen nen quera saber quen é a xente a que critica e si aportou mais ou menos o equipo.
Sobre o de dar leccións de convivencia e respeto creo q este tema poder servir para sacar moitas conclusións o respecto.
E o teu comentario de non toquedes mais o carallo os que intentan facer algo.... vaia sobrada!
Os demais non intentamos facer nada, e o que fagades vos vai a misa e ninguén pode dicir nada.
Ahí é onde digo eu que estades equivocados, NUN GRUPO TODOS TEÑEN DEREITO A OPINAR, PARTICIPEN MAIS OU MENOS, E TODAS AS OPINIONS DEBEN SER ESCOITADAS, ANALIZADAS E DEBATIDAS SE FAI FALTA, NUNCA IGNORADAS E CALADAS. A DIRECTIVA DIRIXE, NON MANDA!

En canto a felicidade, estou de acordo que estes enfrontamentos con xente non contribúen demasiado para ben, ogallá fose de outra maneira, pero por fortuna non é unha cousa tan importante como para desequilibrar a felicidade xeneral.

Saúdos.
Volver arriba Ir abajo
eubike




Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 17/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 12:55 pm

Hola a todos so quero puntualizar un tema que escribe pentaqui co cal non quero problemas,pero si che diria q te informes de cales son os clubs q falan mal por hay xa que algun vai ser o noso futuro destino e ata hoxe non tuvemos problemas de ningun tipo,sorprenderiache se che digo q algun da directiva xa non lles agradaria tanto telos cerca ¡sorprendido| pregunta por hay q o mellor algo encontras. Saudos dun Satelite
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 2:16 pm

eubike escribió:
Hola a todos so quero puntualizar un tema que escribe pentaqui co cal non quero problemas,pero si che diria q te informes de cales son os clubs q falan mal por hay xa que algun vai ser o noso futuro destino e ata hoxe non tuvemos problemas de ningun tipo,sorprenderiache se che digo q algun da directiva xa non lles agradaria tanto telos cerca ¡sorprendido| pregunta por hay q o mellor algo encontras. Saudos dun Satelite

Non teño nin idea de quen eres, pero si entraches a respostar neste comentario, é porque te debes sentir aludido. Simplemente son comentarios de otros clubes, ó respecto das actitudes de algún compoñente da sección de montaña do Aragonta nas súas participacións en marchas etecé. Iso falouse nunha reunión.

O que non podo facer é obligarlle a ninguén a agradarlle meu, iso xa e opción persoal.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 3:22 pm

AC_carlosamil escribió:
Agora vou respostar a Alberto.

A ver Albertiño...

1_En primeiro lugar aclarar que eu non teño nada persoal contra ti, nin antes, nen despois de ver como es. Simplemente me molestou o teu comentario de si necesitaba ir a algún sicólogo ou algo así e de si tiña algún complexo porque taba todo o dia cabreado. Xa che expliquei q non era así, que só me enfrentaba as cousas que non me gustan. De todos modos ti pensas de unha maneira, eu de outra e para min es unha persoa que polo que vexo non merece a pena, e nada mais. Nen vou a cabrearme contigo nin entrar mais en cousas persoais. Ti es como es, eu respétoo, non o comparto e nada mais. Cada un é libre de ser como queira, e respetable polos demais.

Sigo pensando que para tí o problema son eu, ti mesmo te respondes máis adiante home, si as cousas caen polo seu propio pé.
Non teño intención de que che valga a pena a miña persoa, eu tamén sei como és tí,


2_Tamén aclarar, que isto non é unha guerra! Polo da redención, ou rendición...
O tema so o abrín para comentar unha cousa puntual sobre a BTT. Se algúns non soubestes opinar, discutir e comentar as cousas con respeto e se sacaron as cousas de tono, pois xa non é problema meu. Eu dende aquí pido desculpas se en algún momento de ira puiden dicir algo que ofendese persoalmente a alguén.
Tamén estou de acordo con Fran, débense evitar os insultos persoais, pero eu xa o disen dende sempre, contrastar opinións, discutir pero para sacar conclusións, sen perder os papeis.

A xente fala con respeto incluido ti, e perde os papeis cando os perde, incluido ti, o de soubestes opinar si que é unha sobrada, xa que máis adiante sale o tema sobradas e tal.

3_Eu supoño, como dis, que entraches no clube para estar cos teus amigos e desfrutar, como o fixemos todos, pero tamén teño que dicir que dende que se xuntou na directiva un grupiño de amigos como ti dis, é cando nos comezou a ir peor os demais. Dende o meu punto de vista tedes que aprender que estar na Directiva, é para DIRIXIR, non para facer o que vos queirades, se non o que queira a maioría.

Grupiño (aqui non usas sorna ou desprecio?) jejej, aquí xa te respostas ti, entramos Vaqueiro e máis eu, con quen tes o problema ¿con Vaqueiro? non home, ti teilo conmigo.

Sobre o de entrar na directiva, eu xa dixen en moitas ocasións que así non quero estar, e de feito levo tempo comentandollo a Tito, o presidente, para que se ei de estar, sexa co consenso de todos. Así que xa sabes, tes o meu posto, se vale de algo a túa disposición na próxima reunión que se faga. Por certo seguirei traballando no que me digan, cando me sexa posible.

4_En canto o que dis do foro, eu empecei a participar no momento que o vin. Antes había un blog, no que creo recordar que non había esta posibilidade de comentar e compartir. E polo que eu teño entendido, quen comezou a facer e levar a páxina foi Fran. No momento que vin que había un apartado para ideas sobre a páxina, eu din A MIÑA OPINIÓN, sobre facela en galego. Non para montar cristo, que parece que cando alguén opina algo distinto do que vos é pa joder ou facer mal, non é asi, en serio. E díxeno porque me chocou que sendo a maoir parte do equipo galegofalantes, e quen a vai visitar e usar mais a páxina, estivese esta en galego. Eu nunca vin a Fran falar castelán nos días que saímos o monte e logo vexo que no foro e na páxina pon todo en castelán, estranoume bastante.

Iso xa é unha cuestión de respeto, unha persoa pode falar galego, pero pode sentirse máis cómoda escribindo en Castelán, como lle pasa a moita xente

Despois sobre o que dis de deixarmo todo a min, que si ti colleches a páxina, non todos sabemos como vai o tema de actualizar a páxina e demais, así que o fixeras ti esta ben, so que creo q tes un erro de pensamento, que a actualices ti non quere dicir que todos teñen q estar de acordo co que fas. Eu creo que alguén o ten que facer, e se en temas puntuais a xente do equipo discrepa en cousas, debe dar a súa opinión. Iso de que a Directiva como pasa o maior traballo é a que manda e o que leva a páxina decide, perdona que che diga que non é asi.

Para nada en absoluto, non pretendo que ninguén esté de acordo co que fago, pero de momento ninguén se dirixiu a min, para darme noticias, ou dicir que lle molesta algo. Bueno minto, si Fran envioume fotos de Montaña para incluir.
E no seu dia co tema idioma dábache a razón, ainda que vendo os derroteiros, xa sei cal era o teu camiño.


5_A marcha de montaña. Cando alguén abre un tema, é normal que o faga porque a él lle parece un tema interesante, e que o abra pa dicir algo, entón é lóxico que poña o primeiro comentario. Acaso ti non o fixeches coa marcha de Nigrán? e xa vas a pensar que é polémica, porque polo visto para ti todo o que digo eu o é, pero para que abriches un tema coa marcha de Nigrán se xa hai un apartado sobre outras marchas?
Sobre o que dis de falar con sorna e saber mais do tema sen ter estado na marcha, simplemente dicirche que non fai falta estar ese día para saber o malestar de gran parte da sección do monte. E que estar nesa sección todo o ano e non ver o que fixestes o día da marcha... so un cego, ou un parvo, como ben dixeches ti. O problema aquí é que quixestes facernos parvos, e calar o conto, pero como hai xente que non é parva e se enfrentou a vos por esta situación, entón andades que trinades! igual pensastes que íades facer o que quixérades e que ningún dos parvos de montaña ía decir nada, e cando non foi así todos saltastes!


O primeiro comentario e a maior parte dos seguintes, agás un de Fran, sempre educadísimo nas súas respostas hai que dicilo, e as seguintes respostas son todas túas, nas que te vas quentando ti só, e sendo o primeiro en dicir, QUE NON FAI FALLA QUE ME CONVIDEN A SAIR, etecé etecé

6_ Dis que eu dixen que organizo a de Budiño e non pasa isto? Eu non dixen tal, en ningún momento. Sí é certo que dixen que axudaba a organizar a de Budiño, e aportei cousas que non se sabían, e comentarios sobre cousas que puidesen axudar na nosa. Os problemas que haxa na marcha de Budiño non son tema para falar aqui, nen chos vou contar a ti.
De todos modos, con respecto o que dis dos teus amigos, sí que é gracioso, por dúas cousas.
Sí parece que lles gusta o protagonismo de ir por ahí tirar nas marchas, da igual quen as organice, e segundo, alí inda fixeron mais o ridículo, xa que non fixeron o circuito ningún dia, e como uns gamberros cambiaron a sinalización de noite no Mosteiro, eles tiraron por onde puñan as indicacións e desviaron a todo o pelotón. O mais patético é que xusto detrás deles ía xente de Budiño, sí, de Budiño, que vai en bici de pascuas en flores, co cal a teoría de tirar para marcar un bo ritmo...jajaja...e ían dicindo, por aqui non é, por aqui non é
Dime ti mesmo, non che parece a lo menos anecdótico? Xente que vaia tirando en unha marcha e non coñeza o camiño? bueno, en fin.

Mira a túa educación e se non tes gañas de armar revuelo, inda te sigues metendo con eles,

Por certo, a organización da marcha de Budiño parte de unha asociación cultural e de un grupo de compoñentes dun equipo de ciclismo, é polo tanto distinta que a do aragonta, e en canto a invitación desta xente para ir diante foi por unha única das partes! non pola Organización como ti dis.
Bueno, que vives en Budiño pero non sabes o que pasa alí o lado no centro cultural, e non vou ser eu quen cho diga.

Parece que es ti quen non sabes o que pasa, non vivo en Budiño, dende hai anos, polo menos ata unha tempada non irei, pero procuro saber o que pasa, na miña terra, ainda que todo non é posible.

7_Eu recoñezo que en momentos diches unha opinión sensata sobre certos temas, incluso coma min intentaches manter a compostura en momentos críticos, e fuches o único que a pesar da tensión e contraste de opinións continuaches no tema. Os que están mais de acordo coa vosa postura simplemente entraron para insultar e desapareceron, obviando a polémica e os temas molestos, patética posición, xa que ignorando algo que está pasando non axuda en nada a solucionar as cousas. Peor é o do presidente,e volvo dicilo que nen sequera entrou a dar a súa opinión.
Eu anímote, como bo participante do foro, a que intentemos de solucionar esta situación, xa que es o único da directiva e dos que cree que o que se fixo estivo ben, que sigue a participar nesta discusión.

Un foro e unha opción de expresión. Para este tema de cara ó presidente, creo que sería máis apropiado falar con el directamente, ¿algún se puxo en contacto con el ? non , verdade?

Outra puntualización, non son un líder revolucionario, nen hai satélites, simplemente me atrevin a dar unha opinión antes que outros, e a xente o ver o tema animouse a falar sobre o mesmo.
Houbo algo extrano, canta mais xente defendeu a postura de que o que se fixo estivo mal, os que entraron a criticarme o ppo foron desparecendo, é curioso.
Eu véxoo como un desprezo, pasamos deles, ignorámolos e xa está, seguimos a facer o que queiramos.
ACASO NON VOS IMPORTA QUE 8-9 PERSOAS SE POIDAN IR DO EQUIPO POR ISTO???
Si, pero si queren marchar é unha opción deles, ou ten que ceder o clube a algún tipo de chantaxeQUE A SECCIÓN DE MONTAÑA SE VEXA EN PARTE DESMANTELADA??
Non creo, non teredes ese pracer

OU POR OUTRO LADO É O QUE QUEREDES E POR ISO NON FACEDES NADA O RESPECTO??

Que hai que facer? Cada un é maiorciño, para saber donde quere estar.
QUE HAI DA REUNIÓN QUE SE SOLICITOU??

Farase unha reunión cando a directiva o estime oportuno, e xa tomou nota, da túa suxerencia/imposición, que logo falamos de Franco......... En Fin.

8_O resto da túa mensaxe xa me parece unha pérdida de papeis total. Eu nunca ameacei a ninguén, simplemente lle demostrei que non se pode chegar dous días antes da marcha e criticar a destro e sinistro sen nen quera saber quen é a xente a que critica e si aportou mais ou menos o equipo.
Sobre o de dar leccións de convivencia e respeto creo q este tema poder servir para sacar moitas conclusións o respecto.
E o teu comentario de non toquedes mais o carallo os que intentan facer algo.... vaia sobrada!

Que queres ? eu son así, un sobrado

Os demais non intentamos facer nada, e o que fagades vos vai a misa e ninguén pode dicir nada.
Ahí é onde digo eu que estades equivocados, NUN GRUPO TODOS TEÑEN DEREITO A OPINAR, PARTICIPEN MAIS OU MENOS, E TODAS AS OPINIONS DEBEN SER ESCOITADAS, ANALIZADAS E DEBATIDAS SE FAI FALTA, NUNCA IGNORADAS E CALADAS. A DIRECTIVA DIRIXE, NON MANDA!

De momento non vin ningunha iniciativa por parte de moitos, uns parecelle ben como se traballa, outros sin embargo, non teñen oficio nin beneficio, simplemente enmerdan
En canto a felicidade, estou de acordo que estes enfrontamentos con xente non contribúen demasiado para ben, ogallá fose de outra maneira, pero por fortuna non é unha cousa tan importante como para desequilibrar a felicidade xeneral.

Saúdos.


Veña, a seguir disfrutando.
Volver arriba Ir abajo
moises




Cantidad de envíos : 2
Fecha de inscripción : 17/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 6:06 pm

Inscrito el : 19 Ago 2008
Mensajes : 80

Tema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Ayer a las 3:46 pm

--------------------------------------------------------------------------------
Petanki.
Esta é a miña última mensaxe no tema este, no cal vou repasar unhas cantas cousas, non so da marcha en cuestión, se non algunha máis, na que intentarei explicar porque poño tanto celo en algunhas cousas, segundo as miñas impresións ou sentimentos.

Por favor este tema xa fede, cumplide a as vosas palabras, e parade o tema dunha vez
por parte de todos...A este ritmo mandades o club o garate en menos de nada . Con persoas
asi non se pode ir os domingos .
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 7:29 pm

moises escribió:
Inscrito el : 19 Ago 2008
Mensajes : 80

Tema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Ayer a las 3:46 pm

--------------------------------------------------------------------------------
Petanki.
Esta é a miña última mensaxe no tema este, no cal vou repasar unhas cantas cousas, non so da marcha en cuestión, se non algunha máis, na que intentarei explicar porque poño tanto celo en algunhas cousas, segundo as miñas impresións ou sentimentos.

Por favor este tema xa fede, cumplide a as vosas palabras, e parade o tema dunha vez
por parte de todos...A este ritmo mandades o club o garate en menos de nada . Con persoas
asi non se pode ir os domingos .

Si si, gran ciclista Juanma Gárate Laughing
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 7:33 pm

moises escribió:
Inscrito el : 19 Ago 2008
Mensajes : 80

Tema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA Ayer a las 3:46 pm

--------------------------------------------------------------------------------
Petanki.
Esta é a miña última mensaxe no tema este, no cal vou repasar unhas cantas cousas, non so da marcha en cuestión, se non algunha máis, na que intentarei explicar porque poño tanto celo en algunhas cousas, segundo as miñas impresións ou sentimentos.

Por favor este tema xa fede, cumplide a as vosas palabras, e parade o tema dunha vez
por parte de todos...A este ritmo mandades o club o garate en menos de nada . Con persoas
asi non se pode ir os domingos .

Bueno, xa ves, un que ten menos palabra que vai ti saber. Non son para nada católico, e iso de que che azouten e por a meixela asíi sin nada e gratuita, non grazas (agora en galego dise así, grazas)

Non sei si cheguei ir contigo algún domingo, pero pódoche asegurar que con algún dos que escribiron recientemente, si saín e a súa actitude deixa moito que desexar. E non serei eu quen lle diga a ninguén donde teñen que estar, pero si podo evitar ter algún nexo de unión, con xente con actitudes como as que mostraron estes tipos, totalmente pasotas, e con aires de desprecio a quen viña por detrás.
Volver arriba Ir abajo
Huésped
Invitado




COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 11:57 pm

boas noites , antes de nada...
Eu non sei o k buscan alguns,(que baia un dia facendo un transporte e leve por diante a un fillo de puta coma ti,patotoco ou pataca ou merda que é sinónimo)así que coidadiño que dis.

Polo que lin ate o de agora, so fas atentar contra a persoa dos participantes do foro e non lles das opcion a que dean a súa opinión. Ti que pensas que es o rei por formar parte da directiva? Pensaras que levas razon non que estas dicindo?Pero ti ignorante que levas catro días no clube,ves tocarlle o carallo a esta xente que leva dende os inicios, respeta a xente e non sexas mariconciño que a eles non lles vai que lle roces esas zonas.Sabemos que ti si,peron non todos son coma ti.

Ti personaxe,a partir de agora mira por onde andas en bici que calquer dia apareces tumbao na cuneta. ascooooo me das. como t pilleeee.non sei non sei Evil or Very Mad Mad Mad Mad Twisted Evil
cara pig
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 9:00 am

O final de todo isto vai ser que teño que darlle a razón a Carlos, e o inicio deste tema coñeceremonos todos e de que pao vai cada un. Os das cavernas xa sabemos como as gastan con ameazas físicas e todo, moi ben macho moi ben, xa se os ve o plumeiro.

Por outro lado, un nick tipo Tito presi, debe ser baneado, o cal solicito ó administrador, se hai posibilidade de facelo.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 11:31 am

[b]El administrador del club yo no permito que se amenace a nadie de esa forma desde ahora quedas espulsado de este foro.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
JJesu




Cantidad de envíos : 4
Fecha de inscripción : 02/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 12:45 pm

Bos días:

Por unha estou de acordo convosco.Unha cousa e falar as cousas,e opinar(cada un coa súa postura) e otrar ameazar e de tal maneira. Eu creo que as cousas estanse sacando de lugar.

E bueno petanqui, (doume por aludido polo de zumosol) eu non veño defender a ninguen,so a dar a miña opinion,como ti dis non son clube,pero teño saido moitas veces no grupo e ademais convivo a diario con moitos intgrantes do clube.Para nada estou dando unha opinion por dar(xa sei que non dixeches nada o respecto,pero por aclarar)


Un saúdo.
Volver arriba Ir abajo
Félix




Cantidad de envíos : 1
Fecha de inscripción : 18/10/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 10:10 pm

Boas!
Eu so queria dicir hasta que punto é legal o de escribir o que sexa e da forma que sexa,incluso utilizando o nome de outra persoa,paréceme un pouco forte para ser un clube de amigos.Creo que non é preciso chegar a eses extremos.
Pensaba que os foros eran un sitio onde se opinaba e discutia por un problema ou polo que fose,pero polo que vexo este parece unha novela de amor (ou desamor),haberia que tentar levarse algo ben entre todos que por ter diferentes ideas penso que non é para tanto.
Dende aqui un saudo os que me coñecen xa que nunca saíra nun evento cara o público e moitos biquiños as miñas amigas.

Taloguiño.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 1:11 pm

Está mal o de ir ameazando a xente, en iso estou de acordo. Aunque sepamos todos públicamente que o Petanqui este sexa un hipócrita, cínico, acoplado, manipulador, impresentable.... etc. ameazalo así está mal.
De todos modos, eu, e todos os da sección de montaña, tamén fumos ameazados con arreglar as cousas con algo mais que palabras, pero como foi alguén do "voso bando", a ese non se lle prohibe que volva intervir no foro ou que??? Eu solicito que a esa persoa tamén se lle prohíba intervir no foro.
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 1:42 pm

E en outra serie de cousas, simplemente dicir que definitivamente me desvinculo desta "pandilla de impresentables", nen publicidade nen patrocinio nen nada.
E dende logo, a miña crítica, unha vez estea en outro clube, hacia este grupo de impresentables vai a continuar no mesmo senso, xa que que chegara a suceder todo isto, e que siga sucedendo é vergoñento!
As gotas que colmaron o vaso son varias.
Sobretodo que non fixeron nada por dar a cara e solucionar a situación. Dende aquí plantexouse unha reunión, pero nin resposta houbo, son tan dictadores e están tan dispostos a facer só o que a eles lle pete, que nin sequera se rebaixan a reunirse e dar a cara, o que eles fixeron está ben feito, "por mis huevos" e hala, o que non lle guste que lle bota azúcar. E non vale que veña agora Petanqui dicindo se nos puxemos en contacto con alguén da directiva, porque SÍ, SÍ QUE SE FIXO, ou acaso o foro non sirve para eso? Non se puxo aquí por escrito e houbo tempo bastante para respostar? E non me veñas que a marioneta que tedes por presidente non sabe nada, porque para entrar nos outros foros a charlar de colegueo e dicir estupideces con vós si que está.
E o corrente do tema non me digas que non está que me da a risa!
A segunda é a BURLA E DESPREZO que mostrades nos demais temas do foro cara este. Esas risitas de si imos no medio, detrás, adiante .... a burla sobre o que fixestes e da maneira que lle TOMASTE O PELO a todos os da sección de montaña é mais que evidente. Unha SINVERGÜENCERÍA!
A terceira, que xente que non está no equipo poida ir a cea de final de tempada...cos seus coleguitas e amiguitos, coa súa PANDILLO, no que se converteu este equipo, o cal colaboraron a construir todos, co seu traballo e esforzo ( inda escoitei comentarios de xente que tivo que andar a pedir por ahí as empresas para o libro, para que logo fixérades o que fixestes co da BTT, que si vos vé a cara inda vos ía dicir catro cousas )... isto é IMPRESENTABLE!
A cuarta, que dentro dos vosos AIRES DE GRANDEZA e como bos CRACKS que sodes, vos veñades a rir e desprezar a marcha do faro de budiño, que organizada dende a máxima humildade por unha asociación cultural, xa leva 7 edicións, e foi calificada este ano por moitísimos BBTteiros como a mais chula de cantas houbo en Galiza (si, dise galiza, igual que grazas, e non é de agora só) polo percorrido que tivo, cando vos só organizastes unha, e xa podemos ver de que maneira... igual en lugar de vos rir, vos teríades que parar a pensar e analizar... ou se non encargádeslle a alguén que o faga por vos se vedes que non estades capacitados, que tamén é outra opción!

OU SE VEDES QUE TAL IDES TOMAR POLO CU TODOS QUE IGUAL VAI SER MELLOR!

e sinto ter que acabar como un maleducado cando estiven pretendendo arreglar as cousas e falar sempre dende o respeto e a educación, non creo que con insultos e ameazas se chegue a ningún lado, pero como con vos a ningures se pode chegar, e para min o máximo respeto que vos merecedes é este, pois ahí queda iso!
Volver arriba Ir abajo
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 1:59 pm

P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.

Estas son as apalabras de GRE, eu entendo isto como ameaza de agresión física tamén, co cal solicito que sexa expulsado do foro e non se lle deixe participar mais.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 3:49 pm

AC_carlosamil escribió:
OU SE VEDES QUE TAL IDES TOMAR POLO CU TODOS QUE IGUAL VAI SER MELLOR!

e sinto ter que acabar como un maleducado cando estiven pretendendo arreglar as cousas e falar sempre dende o respeto e a educación, non creo que con insultos e ameazas se chegue a ningún lado, pero como con vos a ningures se pode chegar, e para min o máximo respeto que vos merecedes é este, pois ahí queda iso!


Acabache como o que eres. Ó final as cousas caen polo seu propio peso, esa irmanciña da caridade que intentabas parecer, porque agora xa o tema, non ia por onde querías, que xa recurres a temas pasados.


Sabes o que pasa Carlos, que eu dinche co teu problema, por moito que digas que non, e distorsionas as palabras, eres un manipulador, porque ninguén se meteu ca marcha de Budiño.

Que me ves a dar clases a min de como se fala en Galego? A min gustame que a xente siga unha tendencia, pero tamén ten que ter moito coidado con quen se mete ou di comentarios, tipo dende sempre. Tampouco olvidar o pasado, e oríxenes de un é bo.


Ti tes un problema grave, estás enfadado co mundo, parece que todo o mundo che debe cartos e ninguén che paga, e as cousas non creo que sexan así. Relaxa o teu esfinter, e disfruta macho, disfruta.


Ti e os teus colegas, que tedes que recurrir a mensaxes moito máis ofensivos que os que ,ti citas, seguramente seredes desas bestas, que cando xurde un caso de maltrato a unha muller, diredes que algo faría.

Para o teu pesar, nas fotos da cea (porque as mirache, jejej) salen patrocinadores, futuros patrocinadores (que as marionetas, xa se encargan de buscar cartos e CONSTRUIR, non coma ti) futuros integrantes que pagaron o seu plato, e nalgúns casos o da sua muller, e todo saiu ben. Por certo ti , como patrocinador estabas convidado, pero claro os teus compromisos non te deixaron acudir, porque eres un pouco majadero, moitos temas para ir a marchas e tal e facer e tal, e sempre tes unha disculpa para non ir, ti e os teus compromisos, para iso non fagas parte dun colectivo.


Seguramente a forma de dirixir, non lle gusta a todo o mundo pero a maioria acata e punto, porque a xente entende que nun grupo tan numeroso hai que actuar con determinación, como se tratase dunha empresa, o cal deberías entender ti coma empresario.


Doutro xeito as túas duas últimas actuacións neste foro, demostran moito rencor, rencor, rencor.


Respecto ó de ir para outros clubes, podoche dicir moitas cousas, como de outra xente que xa marchou para outros clubes, e claro a xente é boa, e sempre dan oportunidades, e tamén neses sitios están en desacordo os socios en que tal persoaxe volva.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 3:52 pm

AC_carlosamil escribió:
Está mal o de ir ameazando a xente, en iso estou de acordo. Aunque sepamos todos públicamente que o Petanqui este sexa un hipócrita (contigo será moita xente así)
, cínico(encantame, como a tí a polemica)), acoplado(ese é o teu problema, nunca mirache con bos ollos que eu entrase no clube), manipulador(pensa o ladrón...), impresentable(xa nos coñecemos home, para que facer presentacións....).... etc. ameazalo así está mal.
De todos modos, eu, e todos os da sección de montaña, tamén fumos ameazados con arreglar as cousas con algo mais que palabras, pero como foi alguén do "voso bando", a ese non se lle prohibe que volva intervir no foro ou que??? Eu solicito que a esa persoa tamén se lle prohíba intervir no foro.


Polo demáis graciñas pola defensa bounce
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 3:53 pm

AC_carlosamil escribió:
P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.

Estas son as apalabras de GRE, eu entendo isto como ameaza de agresión física tamén, co cal solicito que sexa expulsado do foro e non se lle deixe participar mais.


Donde están as ameazas físicas home. Dimo ti , home letrado ou non sei ler. De outro xeito, tamén pode ser á cara non como os túzaros que sodes vos, sempre a razoar ca cabeza para abaixo.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 3:57 pm

AC_carlosamil escribió:

A cuarta, que dentro dos vosos AIRES DE GRANDEZA e como bos CRACKS que sodes, vos veñades a rir e desprezar a marcha do faro de budiño, que organizada dende a máxima humildade por unha asociación cultural, xa leva 7 edicións, e foi calificada este ano por moitísimos BBTteiros como a mais chula de cantas houbo en Galiza (si, dise galiza, igual que grazas, e non é de agora só) polo percorrido que tivo, cando vos só organizastes unha, e xa podemos ver de que maneira... igual en lugar de vos rir, vos teríades que parar a pensar e analizar... ou se non encargádeslle a alguén que o faga por vos se vedes que non estades capacitados, que tamén é outra opción!

!

Mira, non che vou dicir agora mismo o que eres, porque non queda ben. Pero aquí ninguén se riu da marcha de Budiño, ERES UN MANIPULADOR, aquí ninguén se riu, ó unico foche ti quen se riu deles.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 4:09 pm

De todas formas, para min a tempada que ven, xa non me interesa estar neste clube. A conspiración Judeo masónica, que preparei a principios de ano, para acoplarme ó clube Aragonta, e porme a malas con algúns da sección de Montaña, para que se foran por patas do clube, funcionou tan ben, que nin siquera me fixo falla un ano máis.

Tedes que recoñecer, que como manipulador e lider espiritual son único. Tamén e certo que esta corrente moderna de pseudoculturetas calimotxistas con reminiscencias franquistas no seus orixes, é empeñada en desempolvar vellos pantasmas, que quen de verdade loitou contra eles xa tiña superados, non resiste nada. Non teñen a culpa, a súa xeración e moi frouxa. Señor apiadate de ellos que no saben lo que hacen.

Agora resulta que está de moda ser máis papistas que o mesmo papa. Modernos!!


Despois de estas divagacións, froito do meu paso polo máis escuro do eixo do mal, simplemente me queda recomendarlle ós meus compañeiros, que a súa resaca sexa o máis levadeira posible.
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 1:01 pm

AC_carlosamil escribió:
Está mal o de ir ameazando a xente, en iso estou de acordo. Aunque sepamos todos públicamente que o Petanqui este sexa un hipócrita, cínico, acoplado, manipulador, impresentable.... etc. ameazalo así está mal.
De todos modos, eu, e todos os da sección de montaña, tamén fumos ameazados con arreglar as cousas con algo mais que palabras, pero como foi alguén do "voso bando", a ese non se lle prohibe que volva intervir no foro ou que??? Eu solicito que a esa persoa tamén se lle prohíba intervir no foro.

Si tu crees que es la mismo que te digan que un dia te van a pasar por encima con un cohe, a que te dicen las cosas de otro modo no entiendo nada. pale

Y no hay mas bandos que los que tu intentas crear.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
AC_carlosamil

AC_carlosamil


Cantidad de envíos : 50
Fecha de inscripción : 29/08/2008
Edad : 46
Localización : Budiño_Vacaría nº37 _ 651413204

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 4:56 pm

AC_carlosamil escribió:
P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.

Estas son as apalabras de GRE, eu entendo isto como ameaza de agresión física tamén, co cal solicito que sexa expulsado do foro e non se lle deixe participar mais.

Donde están as ameazas físicas home. Dimo ti , home letrado ou non sei ler. De outro xeito, tamén pode ser á cara non como os túzaros que sodes vos, sempre a razoar ca cabeza para abaixo


E logochámasme hipócrita e manipulador a mín??

Ti o que es é un cínito intratable! Ou ti mesmo te crees as túas pópias mentiras, ou eres parvo, unha de dúas, pero esta é unha ameaza en toda a regla. E si non sabes ler entre liñas, es mais tonto do que cría, que xa ten mérito!
Agora, que vos non a queirades ver, que non queirades botar a este do foro, iso xa estaba claro, ou alguén o dubidaba?
Todos sabemos que é coleguita voso, como o íades botar? de ese lado está todo permitido!

Despois o que diga Fran...
A ese manipuládelo ben, como pa el todo está ben! ...."pa que necesitas pensar se sempre estás de acordo?"

Dende logo a min non, e por iso non fun a cea, ou acaso creías que ía ir a esa pantomima?
Despois de todo o que está pasando no equipo pensas que alguén que teña dignidade despois das faltas de respeto, insultos e desprezos que recibiu de vos ía acudir a un acto así? onde o único que se fai, invitando a coleguitas vosos que non están no equipo é seguir ríndovos de nós, como facedes nos outros temas? por certo, tema o que non contestaches...
Porque non contestan a todo o que dixen e so te quedas co que che interesa?
E en canto o da marcha de Budiño, le o teu tema de tampada 2009, se non che parece un desprezo e un cachondeo vamos....

E despois, non veñas agora dicindo non sei que do botellón, de pseudoculturetas.... se a tí é o que che chamaban wiski?? q pasa, que non hai memoria?
E no que sigeu falas coma Rajoy.... eres un canciño faldeiro?? porque andar a revolver no pasado? iso é igual o que queríades facer cos de montaña, tomámoslle o pelo, decimos que a marcha estivo de p.m. ninguén di nada, estes achantan e como moito marchan que tampouco estaría de mais, e morra o conto! Por iso o dis non? porque che están saíndo os enanos! e como se acumula o choio que agora son mais os que protestan, pois en último caso escapamos, non dicimos nada, de reunión nen se vos acurra falar, que se non igual veñen todos e nos poñen as pilas, e entón é mellor que morra o conto, nos seguimos de festa como si non pasara nada, a este cos 25€ que custa a cea igual o compramos e ta calado, e vía.... jajjaa, fato de cobardes!

No que sí che dou toda a razón é no de manipulador, ahí tes toda a razón, eres o crack! ( igual q na bici claro )

Aunque sepamos todos públicamente que o Petanqui este sexa un hipócrita (contigo será moita xente así)
Con esta frase resúmelo todo macho! cando alguén che di o que pensa a cara, sinceramente e como un home, ti mintes para ocultar, para encubrir, para anganar e esquivar o bulo. Por eso dis que moita xente será cínica conmigo, porque digo o que penso e non teño medo a enfrontarme a tipejos coma ti, e eses cobardes o único que van facer e escaquearse coma ti. Pa ti todo vale co único obxectivo de conseguir o que queres.... que asco de persona, non sei nin o que fago discutindo contigo!

O que non acabo de entender é porque me chamas cínico e manipulador a min. Teño eu algún interese en separa o equipo, en que a xente se vaia?? en que alguén se enfrente a vos??

Para contestarvos a todos, só me queda dicir honestamente que ogallá todo saíase ben, que o ambiente no equipo fose agradable como o foi hasta a marcha de montaña, e todos seguísemos como estábamos se as cousas se fixesen ben.
A min non me gusta implicarme en algo porque sí, e marcharme o pouco tempo por capricho, andar de aqui para acolán montando cristo coa xente.
Se me meto en algo é porque creo niso e porque o podo desfrutar con xente agradable, como pensei que era o principio, non por pasalo rato.
Ogallá non tivese que enfrentarme a vos por ter feito as cousas como fixestes, ou a lo menos, ogallá houbese vontade de solucionalas e todo se amañase, ogallá todo saíse ben!
Se se chegou a esta situación, e todos o podedes ler neste foro, non foi porque eu non puxese da miña parte porque se amañase, o que pasa é que chocando con tipos tan despreciables como Alberto, xa non ten sentido seguir facendo nada. Non sería capaz de desfrutalo, que foi coa ilusión que entrei, e o peor de todo, é que todo isto se sacou de contexto, cando eu só din unha opinión de un tema en concreto.
Sinto si en algún tema saquei as cousas de lugar, pero ataques persoais coma recibín aquí, soamentes por dicir o que penso, non estou disposto a toleralos.
Si educadamente se dixesen as cousas e se contrastasen opinións, todo podería ser doutra maneira e se poderían arranxar as cousas, dende logo co que aconteceu aqui, nin de coña, sobretodo porque penso que nunca houbo esa vontade.

Sen mais, e sentíndoo moito, eu xa non vou volver dar a miña opinión en este, e ningún outro tema do foro, xa que me considero desvinculado do equipo.

Un saúdo os que se soubestes escoitar, tamén os que me soubestes comprender, e os demais, pois tamén.

Vai.
Volver arriba Ir abajo
petanqui

petanqui


Cantidad de envíos : 174
Fecha de inscripción : 20/08/2008

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:39 pm

AC_carlosamil escribió:
AC_carlosamil escribió:
P.D: se alguen ten idea de con estes comentarios separar o club en carretera, montaña o algo parecido, igual digolle as cousas de outro modo, e non lle vai gustar nada, ademais as portas estan abertas para entrar o sair.

Estas son as apalabras de GRE, eu entendo isto como ameaza de agresión física tamén, co cal solicito que sexa expulsado do foro e non se lle deixe participar mais.

Donde están as ameazas físicas home. Dimo ti , home letrado ou non sei ler. De outro xeito, tamén pode ser á cara non como os túzaros que sodes vos, sempre a razoar ca cabeza para abaixo


E logochámasme hipócrita e manipulador a mín??

Ti o que es é un cínito intratable! Ou ti mesmo te crees as túas pópias mentiras, ou eres parvo, unha de dúas, pero esta é unha ameaza en toda a regla. E si non sabes ler entre liñas, es mais tonto do que cría, que xa ten mérito!
Agora, que vos non a queirades ver, que non queirades botar a este do foro, iso xa estaba claro, ou alguén o dubidaba?
Todos sabemos que é coleguita voso, como o íades botar? de ese lado está todo permitido!

Despois o que diga Fran...
A ese manipuládelo ben, como pa el todo está ben! ...."pa que necesitas pensar se sempre estás de acordo?"

Tes moi pouco respeto polas persoas.

Dende logo a min non, e por iso non fun a cea, ou acaso creías que ía ir a esa pantomima?
Despois de todo o que está pasando no equipo pensas que alguén que teña dignidade despois das faltas de respeto, insultos e desprezos que recibiu de vos ía acudir a un acto así? onde o único que se fai, invitando a coleguitas vosos que non están no equipo é seguir ríndovos de nós, como facedes nos outros temas? por certo, tema o que non contestaches...
Porque non contestan a todo o que dixen e so te quedas co que che interesa?
E en canto o da marcha de Budiño, le o teu tema de tampada 2009, se non che parece un desprezo e un cachondeo vamos....

Non sei a que te refires

A que non está citada?, simplesmente porque ahí hai están postas as marchas nas que temos sair fora, as de aquí intentamos acudir a todas sen ter que facer plans específicos, como foi este ano en carretera, e seguirá en MTB, por exemplo este próximo fin de semana

Pero xa che digo, que non me vou a por a túa altura, e dicirche o que eres, xa está ben!! Agora estás intentando porme en contra de Budiño ou que?

E despois, non veñas agora dicindo non sei que do botellón, de pseudoculturetas.... se a tí é o que che chamaban wiski?? q pasa, que non hai memoria?

Por qué me dis iso, onde te citei eu a ti?

E no que sigeu falas coma Rajoy.... eres un canciño faldeiro?? porque andar a revolver no pasado? iso é igual o que queríades facer cos de montaña, tomámoslle o pelo, decimos que a marcha estivo de p.m. ninguén di nada, estes achantan e como moito marchan que tampouco estaría de mais, e morra o conto! Por iso o dis non? porque che están saíndo os enanos! e como se acumula o choio que agora son mais os que protestan, pois en último caso escapamos, non dicimos nada, de reunión nen se vos acurra falar, que se non igual veñen todos e nos poñen as pilas, e entón é mellor que morra o conto, nos seguimos de festa como si non pasara nada, a este cos 25€ que custa a cea igual o compramos e ta calado, e vía.... jajjaa, fato de cobardes!

No que sí che dou toda a razón é no de manipulador, ahí tes toda a razón, eres o crack! ( igual q na bici claro )

Aunque sepamos todos públicamente que o Petanqui este sexa un hipócrita (contigo será moita xente así)
Con esta frase resúmelo todo macho! cando alguén che di o que pensa a cara, sinceramente e como un home, ti mintes para ocultar, para encubrir, para anganar e esquivar o bulo. Por eso dis que moita xente será cínica conmigo, porque digo o que penso e non teño medo a enfrontarme a tipejos coma ti,

Porqué debes ter medo? non o entendo
e eses cobardes o único que van facer e escaquearse coma ti. Pa ti todo vale co único obxectivo de conseguir o que queres....

Bueno xa o sabes, son maquiavelico e manipulador, non coma tí que és boa persoa! Corderito mio, cual frágil eres......

que asco de persona, non sei nin o que fago discutindo contigo!
Si o pasamos de puta madre home!!! Somos como Karmele e Luis Mariñas

O que non acabo de entender é porque me chamas cínico e manipulador a min. Teño eu algún interese en separa o equipo, en que a xente se vaia?? en que alguén se enfrente a vos??

Teño eu interese?

Para contestarvos a todos, só me queda dicir honestamente que ogallá todo saíase ben, que o ambiente no equipo fose agradable como o foi hasta a marcha de montaña, e todos seguísemos como estábamos se as cousas se fixesen ben.
A min non me gusta implicarme en algo porque sí, e marcharme o pouco tempo por capricho, andar de aqui para acolán montando cristo coa xente.
Se me meto en algo é porque creo niso e porque o podo desfrutar con xente agradable, como pensei que era o principio, non por pasalo rato.
Ogallá non tivese que enfrentarme a vos por ter feito as cousas como fixestes,
Por non facelas como querías Ti, Franquito
ou a lo menos, ogallá houbese vontade de solucionalas e todo se amañase (¿tes tí vontade?), ogallá todo saíse ben!
Se se chegou a esta situación, e todos o podedes ler neste foro,( a xente sabe ler, eu non, e xa leu que a maior parte dos menxases no principio cando xurdiu todo son tuas) non foi porque eu non puxese da miña parte porque se amañase, o que pasa é que chocando con tipos tan despreciables como Alberto, xa non ten sentido seguir facendo nada( De verdade, un caso perdido para a sociedade, non sei como a xente que trata conmigo, non é tan aviada coma tí e se da conta de verdade coma son). Non sería capaz de desfrutalo, que foi coa ilusión que entrei, e o peor de todo(ti non eres capaz de disfrutar nada, porque xa se mira na cara que eres un amargado), é que todo isto se sacou de contexto, cando eu só din unha opinión de un tema en concreto.
Sinto si en algún tema saquei as cousas de lugar, pero ataques persoais coma recibín aquí, soamentes por dicir o que penso, non estou disposto a toleralos.


Si educadamente se dixesen as cousas e se contrastasen opinións, todo podería ser doutra maneira e se poderían arranxar as cousas, dende logo co que aconteceu aqui, nin de coña, sobretodo porque penso que nunca houbo esa vontade.

Sen mais, e sentíndoo moito, eu xa non vou volver dar a miña opinión en este, e ningún outro tema do foro, xa que me considero desvinculado do equipo.

Ves!!! xa conseguín o meu obxetivo lol! lol! lol!

Un saúdo os que se soubestes escoitar, tamén os que me soubestes comprender, e os demais, pois tamén.

Vai.

[b]
Sigo pensando que tes un verdadeiro problema, que pensas que a túa liña de pensamento é única, e sobre todo mensaxe a mensaxe, queda demostrado que o teu verdadeiro problema, como xa che veño dicindo son Eu, por iso estás tan mosqueado.


Saudiños fenómeno.

A min non me fai falla
Volver arriba Ir abajo
Fran
Admin
Fran


Cantidad de envíos : 463
Fecha de inscripción : 18/08/2008
Edad : 52
Localización : Salceda de Caselas

COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:43 pm

AC_carlosamil escribió:
[i]AC_Despois o que diga Fran...
A ese manipuládelo ben, como pa el todo está ben! ...."pa que necesitas pensar se sempre estás de acordo?"

Como aludido directamente tengo que decirte que si me querias manipular tu, como a otra gente, por eso estas molesto conmigo.

Tu al principio del post hiciste una pregunta y yo te respondi educadamente y con tal motivo empezaste a atacar suavemente, creo que esa pregunta del primer post era el pie que tu buscabas para entrar al tema que tu querias.

Siento que esto acabe asi, pero por lo menos si algun dia nos vemos en alguna marcha espero poder charlar contigo sin ningun tipo de problema.
Volver arriba Ir abajo
https://clubciclistaaragonta.forosactivos.net
Contenido patrocinado





COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Empty
MensajeTema: Re: COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA   COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA - Página 3 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
COMENTARIOS SOBRE A MARCHA DE MONTAÑA
Volver arriba 
Página 3 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3
 Temas similares
-
» GRAN SALIDA MARCHA BTT

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Club Ciclista Aragonta :: Papelera-
Cambiar a: